کد خبر: 28394
تاریخ انتشار: دوشنبه, 11 ارديبهشت 1396 - 14:39

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اولین جلسه شورای اداری کتابخانه‌های عمومی در ملایر همدان تشکیل شد

منبع : لیزنا
اولین جلسه شورای اداری کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر با محوریت برگزاری باشکوه «جشنواره کتابخوانی رضوی» برگزار شد.
اولین جلسه شورای اداری کتابخانه‌های عمومی در ملایر همدان تشکیل شد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، اولین جلسه شورای اداری کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر با محوریت برنامه‌ریزی جهت برگزاری با شکوه «جشنواره کتابخوانی رضوی» در محل سالن جلسات این اداره و با حضور رئیس شهرستان و تمامی کتابداران تشکیل شد.

سید مهدی آخشیک؛ رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر، برگزاری باشکوه جشنواره کتابخوانی رضوی را از مهم ترین اهداف پیش رو دانست و عنوان کرد: انجام این امر به طور مستقیم با تثبیت جایگاه فرهنگی نهاد متبوع مرتبط می‌باشد و جدا از لزوم انجام شایسته امر محوله، یک دین قلبی به امام هشتم علیه السلام است.

آخشیک، همچنین رشد هجده و نیم درصدی شاخص عضویت در سالی که گذشت را مطلوب و ثمره تلاش تمامی پرسنل کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر دانست و از این امر تقدیر نمود.

 

در ادامه، کتابداران ضمن بررسی شیوه نامه جشنواره کتابخوانی رضوی، به ارائه راهکارها و پیشنهادهای خود به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر این جشنواره و سپس به تشریح وضعیت و عملکرد کتابخانه‌های محل فعالیت خود پرداختند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: