کد خبر: 28602
تاریخ انتشار: سه شنبه, 26 ارديبهشت 1396 - 16:12

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتابخانه عمومی دکتر شریعتی شهرستان سبزوار تعمیر و بازسازی شد

منبع : لیزنا
با کمک و مشارکت خیران و همچنین از محل منابع تملک و دارایی شهرستان کتابخانه عمومی دکتر شریعتی سبزوار  در خراسان رضوی بازسازی و تجهیز شد.
کتابخانه عمومی دکتر شریعتی شهرستان سبزوار تعمیر و بازسازی شد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی سبزوار با کمک و مشارکت خیران و همچنین از محل منابع تملک و دارایی شهرستان کتابخانه عمومی دکتر شریعتی سبزوار بازسازی و تجهیز شد.

در همین راستا در جلسه ای با حضور ریاست اداره کتابخانه های شهرستان، و مدیر عامل انجمن خیرین شهرستان سبزوار از خیرین خیرین کتابخانه ساز تقدیر شد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی سبزوار گفت: کتابخانه شریعتی سبزوار قدیمی ترین کتابخانه فعال سبزوار است که ساختمان آن در سال 1358 ساخته شده است.

وی ادامه داد: ساختمان کتابخانه شریعتی در چند سال اخیر فرسوده شده بود به همین خاطر در اواخر سال 95 این کتابخانه به نوعی بازسازی شد.

او افزود:  در این نوسازی سالن مطالعه دیوار کشی شد. همچنین تعمیرات اساسی مثل نقاشی، تعبیه پنجره در سالن، مخزن و بخش کودک و کف سازی نیز جزو اقدامات نوسازی این کتابخانه بود.

وی ادامه داد: در راستای تعمیر و تجهیز کتابخانه شریعتی، این کتابخانه به تعداد زیادی قفسه فلزی کتاب تجهیز شد.

رئیس اداره کتابخانه های سبزوار همچنین گفت: این اقدامات با حمایت مالی خیْرین نیک اندیش و از محل اعتبارات تملک دارایی شهرستان انجام شد.

 

وی افزود: با اقدامات انجام شده کتابخانه شریعتی اکنون محیطی آرام، شاداب و مناسب برای مطالعه اعضا و استفاده مراجعین دارد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: