کد خبر: 28891
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 24 خرداد 1396 - 15:14

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

استقبال شهروندان بروجن چهارمحال و بختیاری از کاروان جشنواره کتابخوانی رضوی

منبع : لیزنا
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بروجن از اجرای طرح کاروان جشنواره کتابخوانی رضوی در نقاط مختلف این شهرستان و استقبال شهروندان خبر داد.
استقبال شهروندان بروجن چهارمحال و بختیاری از کاروان جشنواره کتابخوانی رضوی

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری، ناصر جان‌شکر رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بروجن با اعلام این خبر گفت: جمعی از کارشناسان و کتابداران بروجن با یک مینی‌بوس طراحی شده متناسب با فضای جشنواره کتابخوانی در غالب کاروانی به نقاط مختلف شهر بروجن، به‌ویژه مناطق دور از  کتابخانه‌ها رفته و به تبلیغ این جشنواره پرداخت.

جان‌شکر ادامه داد: در این طرح فرم‌های مسابقه و منابع آن به شکل پی‌دی‌اف و کتاب در اختیار علاقه‌مندان قرار داده شد تا افراد بتوانند با سهولت بیشتری در جشنواره شرکت کنند.
وی همچنین از برپایی ایستگاه نقاشی جشنواره کتابخوانی رضوی در این طرح خبر داد و گفت: در ایستگاه نقاشی کودکان با مطالعه کتاب «۱۰ قصه از امام رضا(ع)»، تصورات خود از این قصه‌ها را به تصویر کشیدند.
گفتنی است؛ هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) هم‌زمان در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: