کد خبر: 28999
تاریخ انتشار: یکشنبه, 04 تیر 1396 - 09:28

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برپایی ایستگاه جشنواره کتابخوانی رضوی در مسیر راهپیمایی روز قدس در شیراز

منبع : لیزنا
در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس ایستگاه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شیراز بر پا شد.
برپایی ایستگاه جشنواره کتابخوانی رضوی در مسیر راهپیمایی روز قدس در شیراز

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، ایستگاه مسابقه نقاشی و توزیع کتاب‌های هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی صبح روز جمعه دوم تیرماه مصادف با روز جهانی قدس در مسیر راهپیمایی شیراز برپا شد.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس باحضور در این غرفه با بیان اینکه هدف از برپایی این غرفه اطلاع‌رسانی هرچه بیشتر جشنواره کتابخوانی رضوی به عموم مردم بود، از استقبال چشمگیر مردم حاضر در راهپیمایی از این غرفه خبر داد و گفت: در حدود 200نفر از افراد شرکت‌کننده در راهپیمایی روز قدس شیراز با حضور در ایستگاه اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس در این رویداد ملی شرکت کردند؛ همچنین کودکان با شنیدن داستان‌های امام رضا (ع) نقاشی‌های خود را به امام خوبی‌ها تقدیم کردند که حاصل آن جمع‌آوری بیش از 50 نقاشی جشنواره رضوی بود.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس همچنین از توزیع 500بروشور و 100کتاب جشنواره کتابخوانی رضوی در این غرفه یاد کرد و گفت: افزون بر این در روزهای عید سعید فطر نیز تبلیغات گسترده جشنواره کتابخوانی رضوی در میان مردم صورت خواهد گرفت تا شاهد حضور گسترده مردم فارس در این رویداد بزرگ فرهنگی در روزهای پایانی آن باشیم.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: