کد خبر: 29594
تاریخ انتشار: دوشنبه, 09 مرداد 1396 - 09:51

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اختتامیه استانی «هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی» در یزد برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
آیین اختتامیه استانی «هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی» در استان یزد سه‌شنبه 10 مردادماه با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در مجتمع فرهنگی هنری امام علی(ع) شهر حمیدیا برگزار می‌شود.
اختتامیه استانی «هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی» در یزد برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، در این مراسم از 28 برگزیده استانی و مدیران دستگاه‌های همکار در برگزاری جشنواره، شهرستان برتر و کتابخانه برتر در سطح استان قدردانی خواهد شد.

در این دوره از جشنواره رضوی که با مشارکت ویژه صدا و سیمای مرکز یزد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد، کارکنان و خانواده های 40 دستگاه اجرایی استان نیز مشارکت فعال داشتند.

در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی که تا روز بیستم تیرماه با معرفی 6 عنوان کتاب رضوی ویژه رده‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال برگزار شد، 15 هزار و 924 نفر از مردم استان یزد به صورت مکتوب و آنلاین مشارکت داشتند که این میزان نسبت به سال گذشته رشد 3 برابری داشت.

 

گفتنی است، آیین اختتامیه استانی «هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی» ساعت 20 و 30 دقیقه سه‌شنبه 10 مردادماه با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و شهرداری و شورای اسلامی شهر حمیدیا و به میزبانی مجتمع فرهنگی هنری امام علی(ع) این شهر برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: