کد خبر: 30862
تاریخ انتشار: شنبه, 15 مهر 1396 - 09:50

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

از برگزیدگان هفتمین جشنواره رضوی چهاردانگه اسلامشهر تقدیر شد

منبع : لیزنا
مراسم تقدیر از برگزیدگان هفتمین جشنواره رضوی در کتابخانه شهید اول چهاردانگه شهرستان اسلامشهر برگزار شد.
از برگزیدگان هفتمین جشنواره رضوی چهاردانگه اسلامشهر تقدیر شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسلامشهر، به همت اکرم محمدی مسئول کتابخانه شهید اول شهر چهاردانگه و کتابداران این کتابخانه، برنامه تقدیر از برگزیدگان کتابخانه ای هفتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور برگزیدگان و خانواده هایشان و جمعی از اعضاء در کتابخانه شهید اول  برگزار شد.
در این مراسم از برگزیدگان جشنواره در بخش کودک:
ثنا حسین زاده.امیرعلی جوزی.راضیه رضایت.امیرمحمد خسروجردی.فاطمه روزساز.زهرا سعیدی پویا، در بخش نوجوان : سارا محمدی نرگس یوسفی نیا.ریحانه حیدری و در بخش بزرگسال اعظم مولایی ،ستاره جوزی و سیده زهرا معنوی با اهدای لوح تقدیر و هدیه قدردانی شد.

همچنین به همت  جواهر مهدی پور مسئول کتابخانه، از منتخبین هفتمین جشنواره رضوی کتابخانه شهید مطهری اسلامشهرتقدیر شد.

در ابتدای این برنامه ضمن معرفی کتاب های هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی هدایا و لوح تقدیر دبیرکل محترم به شرکت کنندگان داده شد.

گفتنی است اسامی برندگان شامل مسابقه نقاشی ویژه کودکان زهرا شاهوردی و  حمید رضا عبدالهی،  ملیکا رحیمی، ساغر گرامی پور و در  مسابقه کتابخوانی ویژه نوجوانان نازنین زهرا رسول طائم ، زهرا شاه زهی و  مسابقه کتابخوانی ویژه بزرگسالان معصومه ترکرباب فتوحی ، زهرا احمدی است.

این جشنواره با هدف ترویج سیره و فرهنگ رضوی، آشنایی بیشتر کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها با سبک و شیوه زندگی رضوی به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با معرفی ۶ عنوان کتاب در بخش‌های کودک، نوجوان و بزرگسال از فروردین ماه تا تیرماه سال جاری به صورت گسترده و ملی برگزار شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: