کد خبر: 31028
تاریخ انتشار: شنبه, 22 مهر 1396 - 15:46

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

از برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی شهرستان فردیس البرز تقدیر شد

منبع : لیزنا
 هم‌زمان با روز جهانی کودک، مراسم اختتامیه کتابخانه‌ای هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، به همراه برنامه‌هایی متنوع برای کودکان، در کتابخانه عمومی مقدس اردبیلی فردیس برگزار شد.
از برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی شهرستان فردیس البرز تقدیر شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی البرز، گلشن شیرمحمدی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی  شهرستان فردیس با اعلام این خبر گفت: آیین اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سطح کتابخانه‌های عمومی شهرستان فردیس، هم‌زمان با روز جهانی کودک  و اجرای برنامه‌هایی متنوع برای کودکان و نوجوانان در کتابخانه عمومی مقدس اردبیلی برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مراسم از برگزیدگان هر یک از کتابخانه‌ها با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد؛ همچنین  به‌رسم یادبود به‌تمامی شرکت‌کنندگان در بخش نقاشی هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی تقدیرنامه‌ای  با امضای دبیرکل محترم به همراه هدایایی اهدا شد.

 

شیرمحمدی گفت: در پایان این مراسم نیز، بیرون از ساختمان کتابخانه لوازم نقاشی برای کودکان مهیا شد و آن‌ها توانستد روز جهانی کودک در محیطی مفرح و فرهنگی، به شادی، بازی و نقاشی بپردازند. عضویت رایگان شرکت‌کنندگان در کتابخانه نیز از دیگر برنامه‌های این روز بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: