کد خبر: 31647
تاریخ انتشار: جمعه, 26 آبان 1396 - 16:14

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بازدید نماینده مجلس سنقر و کلیایی و فرماندار کرمانشاه از غرفه کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه

منبع : لیزنا
  غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی استان بمناسبت فرارسیدن ایام گرامیداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار با هدف معرفی خدمات و برنامه های فرهنگی کتابخانه های عمومی، از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۵ آبان در نمایشگاه کتاب استان کرمانشاه برپا شد.
بازدید نماینده مجلس سنقر و کلیایی و فرماندار کرمانشاه از غرفه کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی استان کرمانشاه، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان از برپایی غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی استان بمناسبت فرارسیدن ایام گرامیداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار با هدف معرفی خدمات و برنامه های فرهنگی کتابخانه های عمومی، از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۵ آبان در نمایشگاه کتاب استان کرمانشاه خبر داد.

معصومه حسنی خونسار، ضمن اعلام این خبر عنوان کرد: این غرفه که با همت کتابداران و کارکنان اداره شهرستان کرمانشاه و کارشناسان ستادی در محل نمایشگاه کتاب استانی برپا شد.

وی هدف از برپایی این غرفه را معرفی خدمات و برنامه های کتابخانه های عمومی از قبیل: نشست های کتاب‌خوان، نقد کتاب، جلسات قصه گویی و جمع خوانی کتاب ماه و نیز توزیع بروشورهای ویژه اربعین و اطلاعات کتابخانه های عمومی به مراجعان عنوان کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی در ادامه با اشاره به استقبال مسئولین از غرفه این اداره کل گفت: در روز اول نمایشگاه حجت الاسلام والمسلمین حسینی کیا نماینده مردم سنقر و کلیائی در مجلس شورای اسلامی و فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه از این غرفه بازدید کرده و بصورت افتخاری به عضویت کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه در آمدند.

حسنی خونسار اجرای برنامه های متنوع مسابقه نقاشی و قصه گویی توسط کتابداران با هدف جذب کودکان و دانش آموزان به کتاب و کتابخانه های عمومی را از مهمترین برنامه های این غرفه عنوان کرد و گفت: استقبال دانش آموزان از غرفه و برنامه های آن در روز اول بسیار چشمگیر بود و امیدواریم بتوانیم با این برنامه ها کودکان و دانش آموزان را به کتابخانه ها عمومی شهر بکشانیم.

 

وی در پایان بیان کرد: بخش کتاب های نویسندگان بومی را با هدف معرفی نویسندگان بومی و رونمایی از چند کتاب در ایام نمایشگاه نیز در نظر گرفتیم.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: