کد خبر: 32801
تاریخ انتشار: سه شنبه, 03 بهمن 1396 - 16:45

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست خیرین کتابخانه ساز خراسان رضوی تشکیل شد

منبع : لیزنا
 نشست خیرین کتابخانه ساز استان خراسان رضوی با حضور مدیرکل صداوسیمای استان تشکیل شد.
نشست خیرین کتابخانه ساز خراسان رضوی تشکیل شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، نشست خیرین کتابخانه ساز با حضور مدیرکل صداوسیما، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و اعضای مجمع خیرین کتابخانه ساز در ساختمان صداوسیمای استان برگزار شد.

محسن نصر پور، مدیرکل صداوسیما با اشاره به اهمیت موضوع کتاب، کتاب‌خوانی و کتابخانه سازی برای برنامه‌سازی در رسانه ملی، از استقبال صداوسیما از الگوهای موفق در زمینه ترویج کتاب‌خوانی خبر داد و گفت: برای ترویج فرهنگ کتاب، کتاب‌خوانی و اهدای کتاب زین پس برنامه‌های بیشتری در صداوسیما و واحد خبر تولید خواهد شد. همچنین ارائه مطالب آموزنده در حوزه کتاب‌خوانی به‌صورت زیرنویس و برگزاری جشنواره‌های خیرین از دیگر برنامه‌های در دستور کار است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی نیز در این نشست از نیاز استان به سی هزار مترمربع فضای کتابخانه‌ای تا پایان سال ۱۴۰۴ برای تحقق برنامه ششم توسعه خبر داد.

 

شایان‌ذکر است، در حال حاضر ۱۱۷ باب کتابخانه عمومی نهادی، ۸۸ باب کتابخانه عمومی مشارکتی و ۴ باب کتابخانه عمومی در استان خراسان رضوی موجود است

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: