کد خبر: 33681
تاریخ انتشار: دوشنبه, 21 اسفند 1396 - 10:49

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری نشست‌ کتابخوانی با حضور چهره‌های ورزشی در همدان

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان از آمادگی این اداره‌کل در برگزاری نشست‌های کتابخوانی با حضور چهره‌های ورزشی در همدان خبر داد.
برگزاری نشست‌ کتابخوانی با حضور چهره‌های ورزشی در همدان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، عاطفه زارعی؛ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، همزمان با طرح ملّی کتابخانه گردی در جمع ورزشکاران همدان در کتابخانه مرکزی با تاکید به اینکه «شما افرادی صاحب خرد و ارزشمند جامعه هستید»، اظهار کرد: وقتی انسان در کنار اطلاعاتی که به دست می‌آورد، تجربه خوبی نیز داشته باشد، منجر به موفقیت‌هایی در او خواهد شد.

وی با بیان اینکه «حضور افراد دارای تجربه کافی و دانش تخصصی در مجموعه کتابخانه‌ها این دلگرمی را می‌دهد که مردم نیز جذب چنین فضایی شوند»، بیان کرد: گاهی فردی به کتابخانه‌ای می‌رود که حضور افراد خاصی را نمی‌بیند اما وقتی افرادی سرشناس در یک کتابخانه رفت و آمد می‌کنند، این تاثیر را دارد که دیگران نیز جذب کتابخوانی شوند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان اظهار داشت: ما می‌خواهیم در طرح کتابخانه گردی به مردم نشان دهیم کالاهایی ارزشمند است که در رفتار، فکر، خرد و الگویی رفتاری جامعه تاثیرگذار است و می‌تواند جامعه خوبی را برای آینده ترسیم کند.

زارعی با اشاره به اینکه «اگر رفتارهای فردی در جامعه خوب الگوسازی شود، می‌توان آینده خوبی را برای نسل بعد ترسیم کرد»، خاطرنشان کرد: با ایجاد زیرساخت‌ها، رفتارها شکل گرفته و نگران نمی‌شویم که چگونه در افراد تاثیرگذار باشیم و به فکر بهبود خدمات خواهیم بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: