کد خبر: 35182
تاریخ انتشار: یکشنبه, 03 تیر 1397 - 13:41

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

ایستگاه نقاشی در دو پارک شهر سمنان برپا می‌شود

منبع : لیزنا
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری سمنان گفت: در راستای برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی ایستگاه های نقاشی در پارک های شقایق و آبشار سمنان برپا می شود.
ایستگاه نقاشی در دو پارک شهر سمنان برپا می‌شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، عباس بابایی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری سمنان در نشستی با نور علی غلامحسین نیا سماکوش مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سمنان  با اشاره به این مطلب که سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری سمنان آمادگی لازم جهت همکاری هرچه باشکوه تر برگزار شدن این جشنواره را دارد بیان داشت: کتابداران می توانند برای راهنمایی شهروندان و ثبت نام آنها در جشنواره  در ایستگاه های نقاشی  که برپا می شود، حضور یابند.

وی با بیان اینکه از ظرفیت فرهنگسرای امید خانواده  وکتابخانه‌های رنگین کمان و باران  جهت اطلاع رسانی جشنواره کتابخوانی استفاده خواهد شد افزود: برگزاری چنین جشنواره ‌هایی موجب ترویج فرهنگ مطالعه می شود.

در ادامه مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: امیدواریم با همکاری کتابداران و مشارکت عمومی مردم استان در این جشنواره گامی در جهت شناخت ائمه معصومین (ع) به ویژه امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) برداشته شود و استان سمنان نیز همچون سال گذشته از نظر مشارکت در این مسابقه در سطح کشور بدرخشد.

نور علی غلامحسین نیا سماکوش با اشاره به این مطلب که سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری سمنان  از ظرفیت‌های خوبی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی در سطح شهربرخوردار است خواستار برگزاری برنامه‌های مشترک در راستای توسعه کتاب و کتابخوانی شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: