کد خبر: 35256
تاریخ انتشار: سه شنبه, 05 تیر 1397 - 14:24

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تیرماهی‌ها رایگان عضو کتابخانه علامه طباطبایی می‌شوند

منبع : لیزنا
کتابخانه علامه طباطبایی (ره) فرهنگسرای کار و تعاون در روز تولد شهروندان تهرانی از آنان رایگان نام نویسی می‌کند.
تیرماهی‌ها رایگان عضو کتابخانه علامه طباطبایی می‌شوند

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون، طرح عضویت رایگان با هدف افزایش سرانه مطالعه، ترویج فرهنگ کتابخوانی و ترغیب شهروندان به کتابخوانی در قالب ثبت‌نام رایگان از شهروندان متقاضی در روز تولد آنان در کتابخانه علامه طباطبایی (ره) فرهنگسرای کار و تعاون اجرا می‌شود.

کتابخانه علامه طباطبایی (ره) با داشتن کتاب های تخصصی در حوزه کار و کارآفرینی همه روزه به جزء ایام تعطیل از ساعت 8 تا20، درخدمت شهروندان است. همچنین سالن مطالعه روزهای زوج مختص بانوان و روزهای فرد به آقایان اختصاص دارد.

شهروندان تهرانی در روز تولد خود می‌توانند به کتابخانه علامه طباطبایی (ره) فرهنگسرای کار و تعاون مراجعه کنند و با ارائه اصل و رونوشت کارت ملی و یک قطعه عکس، به‌طور ویژه، از طرح رایگان عضویت یکساله بهره‌مند شوند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک76 ، فرهنگسرای کار و تعاون، کتابخانه علامه طباطبایی(ره) مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 66046945 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: