کد خبر: 35501
تاریخ انتشار: یکشنبه, 17 تیر 1397 - 17:09

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

جلسه شورای اداری کتابخانه‌های عمومی چرداول  در استان ایلام برگزار شد

منبع : لیزنا
 نخستین جلسه شورای اداری کتابخانه‌های عمومی شهرستان چرداول در سال ۹۷ با محوریت جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار شد.
جلسه شورای اداری کتابخانه‌های عمومی چرداول  در استان ایلام برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام، نخستین جلسه شورای اداری کتابخانه‌های عمومی شهرستان چرداول در سال ۹۷،‌ ششم تیرماه با محوریت جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار شد.

نورالله عباداللهی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان چرداول با تأکید بر اهمیت کتابخوانی در ترویج فرهنگ رضوی و شناخت درست مردم از ائمه معصومین، بیان کرد: کتابخوانی و انجام فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با کتاب، دارای تأثیری ماندگار و سودی فراوان است. کتابخوانی و ترویج آن در راستای شناخت معصومین از بالاترین معروف‌ها است. با توجه به الگو بودن امامان معصوم و جایگاه فرهنگی- اجتماعی آنان، هرگونه تلاشی از سوی کتابداران و نیز مردم برای جلب مشارکت قابل‌تقدیر و دارای اجری معنوی است.

وی در ادامه از مسئولین و کتابداران کتابخانه‌ها خواست از طریق برنامه‌ریزی و تعامل با دیگر سازمان‌ها و اهالی محلات هدف، اطلاع‌رسانی لازم را به عمل‌آورند و از تمامی ظرفیت‌های موجود برای اجرای باشکوه این جشنواره معنوی – فرهنگی کمک بگیرند.

در ادامه مسئولین و کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهرستان چرداول به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص چگونگی برگزاری بهتر جشنواره در شهرستان پرداختند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: