کد خبر: 35509
تاریخ انتشار: دوشنبه, 18 تیر 1397 - 13:52

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج دربرگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی

منبع : لیزنا
از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج  جهت همکاری در برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی استان البرز دعوت به عمل آمد.
همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج دربرگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز، کاظم قاسمی معاون امور کتابخانه ها و همکاری های اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز به همراه جمعی از کارشناسان جهت رایزنی و دعوت به همکاری در برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی استان البرز در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج حضور یافتند.

در این نشست که با حضور علی اشتری از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج شکل پذیرفت؛ توافق شد که این سازمان تمامی پرسنل خود را به شرکت در جشنواره دعوت نماید. همچنین تمامی مجموعه های فرهنگی هنری تحت نظر این سازمان پخش تیزر جشنواره رضوی، انتشار پوستر و تراکت در برنامه های هر روزه خود را در دستور کار خود قرار خواهند داد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: