کد خبر: 36057
تاریخ انتشار: سه شنبه, 09 مرداد 1397 - 10:48

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

استقبال اعضای کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی از جشنواره کتابخوانی رضوی

منبع : لیزنا
با تلاش کتابداران استان مرکزی، اعضای کتابخانه‌های عمومی در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند.
استقبال اعضای کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی از جشنواره کتابخوانی رضوی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، با تلاش کتابداران استان مرکزی، اعضای کتابخانه‌های عمومی در هشتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند.

قصه گویی و مسابقه نقاشی کتاب‌های جشنواره رضوی در شهر کمیجان

به همت کتابخانه عمومی فخرالدین عراقی، برنامه قصه گویی و نقاشی کتاب‌های جشنواره رضوی در کانون پرورش فکری هشتم شهریور شهر کمیجان برگزار شد.

در این برنامه چند قصه از کتاب‌های «مهمان خراسان» و «مژده گل» انتخاب و توسط مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر کمیجان برای شرکت کنندگان قرائت شد.

جمع خوانی کتب جشنواره رضوی در کتابخانه شیخ عبدالنبی روستای وفس

با حضور جمعی از کودکان، کتب «داستانهایی از زندگی امام رضا(ع)» نوشته محمود پوروهاب و «مهمان خراسان» نوشته سعید بیابانکی از منابع هشتمین دوره جشنواره رضوی در کتابخانه عمومی شیخ عبدالنبی روستای وفس شهرستان کمیجان جمع خوانی شد.

معرفی و بررسی کتاب «مهر ولایت در آسمان ایران» در شهر اراک

با حضور ایرج بیات و مهدی کتانفروش از نویسندگان و فعالان فرهنگی شهر اراک واعضای باشگاه کتابخوانی کتابخانه عمومی آیت اله اراکی، نشست معرفی و بررسی کتاب «مهر ولایت در آسمان ایران» در فرهنگسرای آیینه اراک برگزار شد.

در ابتدای جلسه ایرج بیات به ارائه تحقیقی اجمالی در زمینه ابعاد مختلف زندگانی، شخصیت، فضایل و معجزات امام رضا(ع) پرداخت و در ادامه مهدی کتانفروش ضمن معرفی خاندان امام رضا(ع)، شخصیت آن امام همام را اعم از سیره اخلاقی، عبادی، اجتماعی، سیاسی و علمی مورد بررسی اجمالی قرار داد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: