کد خبر: 36205
تاریخ انتشار: سه شنبه, 16 مرداد 1397 - 09:23

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بازدید مسئولان شهرستان مهدیشهر سمنان از کتابخانه عمومی آیت الله کبیر شهمیرزاد

منبع : لیزنا
در راستای برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی مسئولان شهرستان مهدیشهر از کتابخانه عمومی آیت الله کبیر شهمیرزاد بازدید کردند.
بازدید مسئولان شهرستان مهدیشهر سمنان از کتابخانه عمومی آیت الله کبیر شهمیرزاد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، جمعی از مسئولان اداره‌های شهرستان مهدیشهر به همراه معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در راستای برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از  کتابخانه عمومی آیت الله کبیر شهمیرزاد بازدید کردند.

در این بازدید سید فاطمه نبوی، کتابدار کتابخانه عمومی آیت الله کبیر شهمیرزاد گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در راستای برگزاری باشکوه جشنواره کتابخوانی رضوی ارائه داد.

معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان نیز، ضمن بیان اینکه جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی برای ترویج فرهنگ مطالعه و آشنایی با سیره ائمه اطهار (ع) است، گفت: باید برای برگزاری چنین جشنواره‌هایی تلاش شود.

سعید دهقانلو با اشاره به این مطلب که شهر شهمیرزاد دارای ظرفیت بالایی در عرصه علمی و فرهنگی است، افزود: باید از این ظرفیت‌ها برای توسعه کتاب و کتابخوانی استفاده شود.

وی نقش والدین و مسئولان را در افزایش سرانه مطالعه بسیار موثر دانست و گفت: ترویج فرهنگ مطالعه به یک عزم همگانی نیاز دارد.

دهقانلو همچنین یکی از ویژگی های مهم این جشنواره را امکان شرکت تمامی گروه‌های سنی دانست و افزود: تمام  افراد می توانند با توجه به سن و توانمندی های خود در مسابقه کتابخوانی شرکت کنند.

وی تهیه و توزیع بروشور، بنر و پوستر اطلاع رسانی و نصب در اماکن عمومی و پر تردد شهری، برپایی نمایشگاه کتاب از منابع جشنواره، جمع خوانی این منابع از سوی کودکان و نوجوانان، اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، برگزاری کلاس های قصه گویی در مهد کودک ها و اجرای مسابقات نقاشی را از جمله فعالیت های انجام شده در جهت برگزاری باشکوه این جشنواره دانست.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: