کد خبر: 36732
تاریخ انتشار: شنبه, 10 شهریور 1397 - 15:39

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست ولایت و امامت در کتابخانه مقدس اردبیلی برگزار شد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل
در آستانه عید غدیر، نشست معرفتی تبیین ابعاد شخصیتی امام علی (ع) در کتابخانه عمومی مقدس اردبیلی اردبیل برگزار شد.
نشست ولایت و امامت در کتابخانه مقدس اردبیلی برگزار شد

 

به گزارش لیزنا، بهنام بابازاده، مسئول کتابخانه عمومی مقدس اردبیلی با اعلام این خبر اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن عید بزرگ امامت و ولایت و با حضور حجت الاسلام صابر رزم طلب، امام جماعت مسجد موسی بن جعفر (ع) اردبیل و بیش از ۸۰ نفر از اعضای فعال کتابخانه، نشست «ولایت و امامت» برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر اعضای کودک و نوجوان این کتابخانه از برنامه های فرهنگی خاطر نشان کرد: در این نشست ابعاد شخصیتی امام علی، ضرورت امامت و سرپرستی امت بعد از نبی مکرم اسلام (ص) و فضیلت اعیاد بزرگ مسلمین از جمله عیدغدیر، قربان و روز عرفه تشریح شد. همچنین کتاب «غدیر» نوشته پیمان ماندگار، توسط مدرس این جلسه معرفی شد. علاوه بر این، علل وقوع واقعه غدیر و همچنین تفسیر و تبیین آیه سه و چهار سوره مائده در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

مسئول کتابخانه عمومی مقدس اردبیلی با اشاره به استقبال کودکان و نوجوانان از منابع مکتوب کتابخانه خاطرنشان کرد: برنامه های متعدد فرهنگی و کتابخوانی به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی در این کتابخانه برگزار می شود و این کتابخانه در غنی سازی اوقات فراغت کودکان منطقه در ایام تابستان نقش مهمی ایفا می کند.

 

 
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: