کد خبر: 39803
تاریخ انتشار: یکشنبه, 19 خرداد 1398 - 09:08

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مشارکت نیروی انتظامی تهران در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران
حمید خروش، معاون آموزش نیروی انتظامی تهران بزرگ در دیدار با اسماعیل جانعلی پور، معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران در خصوص فعالیت در جهت تبلیغات وسیع جشنواره رضوی قول مساعد داد.
مشارکت نیروی انتظامی تهران در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی

 

به گزارش لیزنا، اسماعیل جانعلی پور، معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران به منظور تشریح نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با حمید خروش، معاون آموزش نیروی انتظامی تهران بزرگ دیدار و گفتگو کرد.

معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در این دیدار گفت: میزان مشارکت مردم استان در نهمین دوره جشنواره با رشدی ۲,۵برابری، به ۲۴ هزار و ۸۴۹ شرکت‌کننده رسید و امیدواریم این عدد در سال جاری نیز رشد چشمگیری داشته باشد.

جانعلی پور با اشاره به اینکه جشنواره نهم در قالب فردی و خانوادگی و در سه گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگ سال برگزار می‌شود، گفت: در این دوره از جشنواره ۱۲ کتاب ویژه این سه رده سنی معرفی شده که علاقه‌مندان می‌توانند با تهیه کتاب‌ها از کتابخانه‌های عمومی سراسر استان، در جشنواره شرکت کنند.

وی از امکان شرکت آنلاین در جشنواره نیز خبر داد و گفت: آن دسته از شهروندانی که تمایل دارند به صورت مجازی در جشنواره شرکت کنند می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره کتابخوانی رضوی به آدرس razavi.iranpl.ir ضمن کسب اطلاعات تکمیلی و دریافت فایل الکترونیک کتاب‌ها، به شکل آنلاین در مسابقات کتابخوانی این دوره شرکت‌ کنند.

حمید خروش، معاون آموزش نیروی انتظامی استان تهران نیز در این دیدار جشنواره کتابخوانی رضوی را اقدامی ارزشمند در حوزه کتاب و کتابخوانی دانست و عنوان کرد: این جشنواره علاوه بر اینکه به امر مهم کتابخوانی تأکید دارد، با محوریت وجود مقدس حضرت ثامن‌الائمه(ع) برگزار می‌شود که برکتی مضاعف به آن می‌بخشد.

وی تعمیم و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در حوزه‌های دینی و اعتقادی را از رسالت‌های سازمان متبوع خود دانست و گفت: نیروی انتظامی تهران بزرگ بر اساس مسئولیت‌ها و رسالت‌های فرهنگی و اجتماعی خود آمادگی دارد در جشنواره‌ای که به نام مبارک امام رضا(ع) مزین است، مشارکت کند و به ترویج و معرفی این برنامه مهم و اثرگذار فرهنگی بپردازد.

گفتنی است، در این جلسه مقرر شد نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با استفاده از ظرفیت‌های تبلیغاتی شهر تهران، برای آگاهی عموم مردم اطلاع‌رسانی شود. همچنین مقرر شد اقلام تبلیغاتی این جشنواره همچون ۲۰ استند به همراه دیگر اقلام تبلیغاتی همجون بروشور معرفی منابع جشنواره از سوی روابط عمومی اداره کل تهیه و جهت انجام اطلاع رسانی مناسب در اختیار نیروی انتظامی تهران بزرگ قرار گیرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: