کد خبر: 35121
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 30 خرداد 1397 - 16:59

داخلی

»

اخبار کتاب

نقد داستان «ماه به روایت آه» در فرهنگسرای اخلاق

منبع : لیزنا
نقد و بررسی داستان «ماه به روایت آه» از مجموعه داستان های کتاب جلوه سوگ» با حضور مولف، منتقدین، اعضای کانون‌های ادبی و علاقمندان به حوزه داستان‌نویسی، پنجشنبه 31 خردادماه در فرهنگسرای اخلاق برگزار می‌شود.
نقد داستان «ماه به روایت آه» در فرهنگسرای اخلاق

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، این مجموعه داستان روایت های داستان کوتاه حاصل از بیان ساده جمعی از اعضای کانون «زنگ داستان» فرهنگسرای اخلاق است که بی تکلف دیده های خود را از نمایش‌های آئینی و عزاداری های ماه محرم و صفر سال 94 که در قالب ویژه برنامه «جلوه سوگ» در میدان امام حسین (ع) برگزار شده بود به صورت داستان های کوتاه با هنر نمایی قلم خود به تصویر کشیده اند.

در برنامه نقد و بررسی داستان «ماه به روایت آه»، با حضور نجمه ولی پور نویسنده داستان، مرضیه طاووسی از نظر زمان و مکان، مریم تیموری از نظر صحنه و صحنه پردازی، علی افتخاری نژاد ویژگی فکر اولیه و تناسب زاویه دید و محسن سلیمانی فاخر ارکان داستان را نقد و بررسی می کنند.

داستان «ماه به روایت آه» روایت زندگی زنی است که همسرش هر دو پای خود را در جنگ تحمیلی از دست داده و از زن می خواهد که او را به آسایگاه برده و جوانی اش را به پای او نگذارد. زن با دلی شکسته در ماه محرم به میدان امام حسین (ع) رفته و غیره.

کتاب جلوه سوگ در 122 صفحه در قطع رقعی، سال 1395 در شمارگان 5 هزار جلد توسط انتشارات حدیث قلم منتشر شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: