کد خبر: 38156
تاریخ انتشار: یکشنبه, 16 دی 1397 - 09:10

داخلی

»

اخبار کتاب

کتاب های جدید قدیانی برای کودکان

منبع : روابط عمومی مؤسسه انتشارات قدیانی
مجموعه‌ جدید  15 جلدی «فسقلی‌ها» نوشته  تونی گراس بازنوشته شکوه قاسم نیا بر اساس ترجمه تریفه قسیمی در نوبت اول چاپ وارد بازار کتاب شد.
کتاب های جدید قدیانی برای کودکان

به گزارش لیزنا،  نشر قدیانی قبلا 30 جلد این مجموعه را منتشر و اکنون 15 جلد دیگر یعنی جلدهای 31 تا 45 را منتشر نموده است. در هر کتاب  کودک با یک شخصیت جالب و دوست داشتنی آشنا خواهد شد که این ارتباط محکم بین کودک و کتاب باعث خواهد شد که موارد جدیدی یاد بگیرد و لذت ببرد.

تصاویر با کیفیت کتاب‌ها، شخصیت‌های جالب و آموزشی و برقراری ارتباط سریع بین کودک و شخصیت داستانی از دیگر ویژگی های این کتاب می‌باشد. عناوین این 15 جلد جدید به شرح زیر می‌باشد:

دادا خودپسند، قل قلو دوقلو، تامی تاپ‌تاپی، فری فرزه، دودو دروغ‌گو، هلی هیولا،تونی تنبل،نلی نق نقو، فی‌فی خیالباف، شِری شیرینه، کاتی کامپیوتری، نامی ناقلا، کوتی کاراگاه، اَبی ابله، جی‌جو جنگجو

قابل ذکر است مجموعه اول 30 جلدی آن جزو کتاب‌های معرفی شده در پایان کتاب فارسی اول دبستان و کتابنامه رشد آموزش و پرورش می‌باشد.  همچنین قبلاً به صورت جلدهای مجزا در قطع شومیز نیز توسط همین ناشر به چاپ رسیده است.

کتاب‌های بنفشه ( واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی) مجموعه جدید فسقلی‌ها را در 15 جلد نوشته‌ی  تونی گراس، بازنوشته‌ی شکوه قاسم نیا و ترجمه‌  تریفه قسیمی را در نوبت چاپ اول، قطع خشتی، تیراژ2200 نسخه و قیمت هر جلد 3500 تومان در اختیار علاقه مندان قرار داد.

براي تهيه اين كتاب‌ها علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكي نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه اخبار درج شده در سايت اين موسسه فرهنگي از تازه هاي نشر آن نيز با خبر خواهيد شد.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: