کد خبر: 38265
تاریخ انتشار: شنبه, 22 دی 1397 - 15:15

داخلی

»

اخبار کتاب

کتاب «دوباره المر» منتشر شد

منبع : کتابک
 موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان کتاب «دوباره المر» اثر دیوید مک کی را با خرید حق ترجمه و چاپ به فارسی از ناشر اصلی (اندرسون پرس) منتشر کرد.
کتاب «دوباره المر» منتشر شد

به گزارش لیزنا، کتاب «دوباره المر» جلد دوم از مجموعه چهل جلدی است که دیوید مک کی بر اساس شخصیت فیلی رنگارنگ و دوست داشتنی به نام المر نوشته است. کتاب اول این مجموعه نیز با نام «المر» از سوی موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان منتشر شده است.

مجموعه داستان‌های المر از کتاب‌های محبوب کودکان است که به خاطر مطرح کردن موضوع احترام به تفاوت‌ها برای کودکان و خردسالان ستایش شده است. از سال ۲۰۱۶ نیز ۲۷ می برابر ۶ خرداد روز المر نامگذاری شده است و هر سال کتابخانه‌ها و کتاب‌فروشی‌ها این روز را با اجرای برنامه‌هایی در ستایش و پذیرش تفاوت‌ها جشن می‌گیرند.

علاقه‌مندان به دریافت اطلاعات بیشتر و خرید کتاب «المر» و کتاب «دوباره المر» به صورت غیرحضوری می‌توانند با شماره ۸۸۵۵۳۵۲۸-۲۱ تماس بگیرند یا به سایت کتاب هدهد به نشانی www.hodhod.com مراجعه کنند.

همچنین برای خرید حضوری از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۶ و پنجشنبه ۹ تا ۱۲ به فروشگاه کتاب هدهد به نشانی تهران، خیابان اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان وفاکیش توحیدی (بیست‌وسوم)، کوی شایان، پلاک ۲۶، در سمت چپ مراجعه کنند.

اطلاعات بیشتر و لینک مستقیم خرید کتاب‌های «المر» و «دوباره المر»»

کتاب المر

کتاب دوباره المر

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: