کد خبر: 38170
تاریخ انتشار: دوشنبه, 17 دی 1397 - 09:14

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بزرگداشت مقام علمی اردلان جوان در مرکز اسناد آستان قدس رضوی

منبع : روابط ‌عمومی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
نشستی با موضوع مرور فعالیت‌های پژوهشی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی و بزرگداشت مقام علمی مرحوم دکتر اردلان جوان، در مرکز اسناد آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.
بزرگداشت مقام علمی اردلان جوان در مرکز اسناد آستان قدس رضوی

به گزارش لیزنا، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل این سازمان، از برگزاری نشستي با موضوع مروری بر فعالیت‌های پژوهشی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی خبر داد.

امیرحسین مرادی، بزرگداشت مقام علمی مرحوم سیدعلی اردلان جوان، مدير اسبق کتابخانۀ مرکزي آستان قدس رضوی را بخشی دیگر از این برنامه عنوان کرد و افزود: مرحوم دکتر سیدعلی اردلان جوان، از سال 1351 تا 1357 شمسی، رئیس موزۀ آستان قدس رضوی بوده و طی سال‌های 1372 تا 1377 شمسی، ریاست ادارۀ کل کتابخانه‌ها، موزه‌‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی را بر عهده داشته است.

وی توضیح داد: این نشست، در ساعت 9 تا 11 صبح روز دوشنبه 17 دی‌ماه 1397،واقع در بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی ، تالار کنفرانس مدیریت اسناد و مطبوعات آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد.

سید ابوالفضل ساقی
|
Iran
|
1398/12/21 - 12:54
0
1
خداوند روح پاک ایشان را غریق دریای بی کران رحمت خود کند. مرحوم اردلان جوان استاد بسیار بزرگ و فرهیخته ای بودند و ما شاگردان ایشان، حقیقتا در محضرشان درس زندگی آموختیم و تا ابد خود را مدیون ایشان می دانیم.
روحشان شاد
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: