کد خبر: 39199
تاریخ انتشار: دوشنبه, 27 اسفند 1397 - 09:49

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نوروز با کتابخانۀ آستان قدس رضوی

منبع : روابط‌عمومی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان ‌قدس‌ رضوی
کتابخانۀ مرکزی و کتابخانۀ اهل‌البیت(ع) آستان قدس رضوی در تعطیلات نوروز نیز به روی اهل کتاب باز می‌ماند.
نوروز با کتابخانۀ آستان قدس رضوی

به گزارش لیزنا، رئیس ادارۀ روابط‌عمومی و امور بین‌الملل این سازمان از ادامۀ فعالیت کتابخانۀ مرکزی و کتابخانۀ تخصصی اهل‌بیت(ع) در تعطیلات نوروزی خبر داد. محمدجواد قوی در این خصوص اعلام کرد: این کتابخانه‌ها، در ایام نوروز به جز 29 اسفند، اول و سیزدهم فروردین، همانند روزهای عادی سال به فعالیت خود ادامه می‌دهند. محمدجواد قوی با بیان اینکه کتابخانۀ تخصصی اهل‌بیت(ع) در بست شیخ بهایی حرم مطهر واقع شده، گفت: این کتابخانه به صورت شبانه‌روزی و ویژۀ آقایان است و حدود 600هزارمنبع خطی، چاپ‌سنگی، چاپی، الکترونیکی ،پایان‌نامۀ حوزوی و دانشگاهی و نشریات تخصصی را در اختیار دارد که از غنی‌ترین کتابخانه‌های جهان اسلام به شمار می‌رود.

وی همچنین اعلام کرد: تالار محققان کتابخانۀ مرکزی آستان قدس رضوی واقع در بست شیخ طوسی حرم مطهر، به جز  روزهای 29 اسفند و یکم و سیزدهم فروردین، همه‌روزه از ساعت 7تا 22 به محققان ارادۀ خدمات می دهد و این درحالیست که تالارهای قفسۀ باز آقایان و بانوان نیز در روزهای تعطیل رسمی از ساعت 8:30 تا 18:30 و از پنجم فروردین نیز از ساعت 7:30 الی18:30 به فعالیت مشغول است. قوی همچنین از ادامۀ فعالیت معمول بخش‌های امانت و سایر تالارهای کتابخانۀ مرکزی از پنجم فروردین خبر داد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: