کد خبر: 39375
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 28 فروردين 1398 - 10:36

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتابخانه های سیار «بهار مهربانی» استان تهران در خوزستان مستقر شدند

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران
مدیرکل کتابخانه های عمومی تهران از شروع به کار کاروان بهار مهربانی کتابخانه های عمومی استان تهران در شهرستان های مناطق سیل زده استان خوزستان خبر داد.
کتابخانه های سیار «بهار مهربانی» استان تهران در خوزستان مستقر شدند

به گزارش لیزنا، با اجرای طرح بهار مهربانی در کتابخانه های عمومی، سه دستگاه کامیون سیار بهار مهربانی از تهران به مناطق سیل زده خوزستان رسیده و در شهرستان های اهواز، هویزه، کارون، حمیدیه و دشت آزادگان مستقر شده اند.

علی نیکنام، مدیرکل کتابخانه های عمومی تهران گفت: با اجرای طرح بهار مهربانی، ۳ ایستگاه سیار کتابخانه ای با امکاناتی مثل کتاب و اسباب بازی، ویژه کودکان سیل زده  همه روزه در اردوگاه ها  به اجرای برنامه های فرهنگی مثل قصه گویی، بازی های جمعی، نمایش فیلم  و اهدای کتاب می پردازند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی تهران گفت: کاروان های بهار مهربانی وارد شهرستان های اهواز، هویزه، حمیدیه و دشت آزادگان خوزستان شده اند و بر اساس مسیرهای مختلف برای بیش از ۶۰ کمپ اسکان در شهرستان ها و حومه آن ها فعال هستند.

نیکنام در پایان افزود: این کاروان ها در ۳ گروه شامل کاروان بهارمهربانی ۲ توسط جواد قنبری؛ کتابخانه سیار شهرستان ورامین توسط ابوالفضل امیری؛ کتابخانه سیار شهرستان شهریار برای پوشش شهرستان اهواز؛ کاروان بهار مهربانی ۴ توسط خسرو خوش نیت از کتابخانه سیار شهرستان بهارستان و سیدجلال حسینی، کتابخانه سیار شهرستان فیروزکوه برای پوشش شهرستان هویزه و کاروان بهار مهربانی ۵ توسط مهدی غلامی؛ کتابخانه سیار رباط کریم و عباس حاجی نوروزی؛ کتابخانه سیار دماوند برای پوشش شهرستان حمیدیه و دشت آزادگان دسته بندی شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: