کد خبر: 39380
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 28 فروردين 1398 - 10:51

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کاروان هدایای فرهنگی کتابخانه های خراسان رضوی به مناطق سیل زده گلستان ارسال شد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی
با راه اندازی پویش بهار مهربانی در کتابخانه های عمومی خراسان رضوی اولین محموله هدایای اعضای کتابخانه های عمومی از طریق دو کتابخانه سیار استان به مناطق سیل زده گلستان ارسال شد.
کاروان هدایای فرهنگی کتابخانه های خراسان رضوی به مناطق سیل زده گلستان ارسال شد

به گزارش لیزنا، با راه اندازی پویش بهار مهربانی در کتابخانه های عمومی خراسان رضوی اولین محموله هدایای اعضای کتابخانه های عمومی از طریق دو کتابخانه سیار استان به مناطق سیل زده گلستان ارسال شد.

مراسم بدرقه کاروان بهار مهربانی کتابخانه های عمومی خراسان رضوی از طریق دو کتابخانه سیار نور رحمت تایباد و کتابخانه سیار سردار شهید ابوالفضل روشنک مشهد، از محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به بارندگی های بهار سال جاری که در چند استان کشور منجر به وقوع سیل و خسارت به مردم شد، گفت: از ابتدای وقوع سیل و مشکلاتی که برای مردم به وجود آمد تمامی ارگان ها، نهادها و مردم کشور سعی در کمک رسانی و همراهی با مردم خسارت دیده داشتند.

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان ادامه داد: نهاد کتابخانه های عمومی کشور نیز در همین راستا با راه اندازی پویش بهار مهربانی با همکاری اعضای کتابخانه های عمومی به جمع آوری کتاب و اسباب بازی اهدایی برای کودکان مناطق آسیب دیده اقدام کرد.

وی ادامه داد: با همکاری کتابخانه های عمومی خراسان رضوی و کمک خیران و نیک اندیشان کتابدوست استان و همچنین از طریق اهدای یک یا چند روز حقوق کارکنان اداره کل و کتابخانه های عمومی استان، اولین محموله از اقلام اهدایی در قالب ۶ هزار نسخه کتاب، هزار قلم اسباب بازی و لوازم التحریر، ششصد پک غذایی و تعدادی کوله پشتی و اقلام بهداشتی آماده ارسال به مناطق سیل زده استان گلستان شد.

حجت الاسلام سبزیان از اعزام دو کتابخانه سیار استان به مناطق سیل زده خبر داد و یادآور شد: کتابخانه های سیار نور رحمت تایباد و سیار سردار شهید ابوالفضل روشنک مشهد مقدس نیز با همراهی ۴ تن از کتابداران استان در مناطق سیل زده مستقر و با برگزاری برنامه های فرهنگی سعی بر کاهش آلام مردم و ایجاد روحیه نشاط و امید در کودکان خواهند داشت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: