کد خبر: 39848
تاریخ انتشار: سه شنبه, 28 خرداد 1398 - 10:32

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

انتشار رمان قصر آبی نوشته‌ی ال. ام. مونتگمری

منبع : روابط عمومی انتشارات قدیانی
رمان قصر آبی نوشته‌ی ال. ام. مونتگمری با ترجمه‌ی محمد حسام برجیسیان در نوبت اول چاپ روانه‌‌ی بازار کتاب شد.
انتشار رمان قصر آبی نوشته‌ی ال. ام. مونتگمری

 به گزارش لیزنا، رمان قصر آبی نوشته‌ی ال. ام. مونتگمری  با ترجمه‌ی محمد حسام برجیسیان در نوبت اول از سوی انتشارات قدیانی چاپ و روانه‌‌ی بازار کتاب شد.

لوسی مود مونتگُمری که عموماً با نام ال. ام. مونتگمری شناخته می‌شود، نویسنده معروف و خیال پرداز کانادایی بود که معمولاً برای نوجوانان شعر و داستان کوتاه می‌نوشت. مونتگمری بیشتر به خاطر مجموعه رمان‌هایی شناخته می‌شود که با انتشار "آن شرلی در گرین گیبلز" آغاز شد. آن شرلی در گرین گیبلز موفقیتی سریع را برای او به همراه داشت.

ولنسی دختریست که در اوایل دهه 1920 در شهری واقع در اونتاریوی کانادا زندگی می‌کند. شهر "دیروود" البته شهری تخیلی و ساخته‌ی نویسنده است، اما بر مبنایی واقعی نوشته شده..

وی دختری بیست و نه ساله است! او با مادر و دختر عمه‌اش زندگی می‌کند و هرگز پا فراتر از دستورات آن‌ها نگذاشته و هرگز پاسخی به بی‌احترامی‌ها نداده است. اقوامی که همیشه در حال عیب‌جویی و خرده‌گیری از سایرین هستند و خود را مردمانی پرهیزگار و با تقوا می‌دانند.

ولنسی در پی دردهای قلبی به پزشک مراجعه می‌کند و متوجه می‌شود که مبتلا به بیماری قلبی بوده و حداکثر تا یک سال دیگر فرصت زندگی دارد. اینجاست که نویسنده مهارت خود در غافلگیر کردن مخاطب را به تصویر می‌کشد. انتخاب‌های بعدی ولنسی که او را "داس" نیز صدا می‌زنند، عواقبی زنجیروار خواهد داشت و موجی سراسرِ داستان را خواهد گرفت.

این کتاب در 335 صفحه و قطع رقعی با قیمت 35000 تومان از سوی انتشارات قدیانی منتشر و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: