کد خبر: 26868
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 30 دی 1395 - 16:44

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

همایش

مقالات پذیرفته شده در دومین کنفرانس ملی سنجش و ارزشیابی علم اعلام شد

منبع : لیزنا
مقالات پذیرفته شده در دومین همایش ملی سنجش و ارزشیابی علم که توسط دانشگاه اصفهان در روزهای 6  و ۷ بهمن ماه  برگزار می‌شود اعلام شد.
مقالات پذیرفته شده در دومین کنفرانس ملی سنجش و ارزشیابی علم اعلام شد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی دومین کنفرانس ملی سنجش و ارزشیابی علم، مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس که با عنوان «ارزشیابی کیفیت نظام‌های سنجش علم، فناوری و صنعت» برگزار می‌شود، منتشر شد.

طبق این گزارش فهرست مقالات پذیرفته شده به شرح زیر است:

 شایان ذکر است این همایش توسط معاونت پژوهشی و گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه اصفهان  و با محورهایرويكردها و شاخص­های سنجش و ارزشيابی علم، فناوری، و صنعت (پذيرش مقاله تحليلی، انتقادی، و تطبيقی)؛ ‌‌نظام­‌های تضمين كيفیت و ارزشيابی علم، فناوری و صنعت و چالش­‌های ناشی از آن­ها؛ مطالعات تطبيقی ارزشيابی علم، فناوری، و صنعت؛ نظام­های ارزشيابی علم، فناوری، و صنعت و رفتار جامعه علمی؛ نظام­های سنجش و ارزشيابی علم، فناوری، و صنعت و رشد و توسعه علمی، فناوری و صنعتی کشور؛ تولیت سیاستگذاری و ارزشیابی علم، فناوری، و صنعت در کشور؛ نظام­های ارزشيابی علم، فناوري، و صنعت  و مدیریت کشور؛ مطالعات تطبیقی سنجش و ارزشیابی نوآوری (نوآوری سنجی) برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: