کد خبر: 29221
تاریخ انتشار: سه شنبه, 20 تیر 1396 - 16:23

داخلی

»

اخبار کتاب

«کتاب معجزه سپاس گزاری» به چاپ نهم رسید

منبع : لیزنا
«کتاب معجزه سپاس گزاری» نوشته راندا برن توسط انتشارات نشر نو اندیش به چاپ نهم رسید.
«کتاب معجزه سپاس گزاری» به چاپ نهم رسید

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات نسل نواندیش، چاپ نخست این کتاب سال ۱۳۹۱ روانه بازار نشر ایران شده بود.

این کتاب نوشته خانم راندا برن خالق کتاب معروف و پر فروش راز و قانون جذب است. کتاب «معجزه سپاس گزاری»، قصد دارد با تمرینات منظم خود، به شما راه کارهایی عملی ارایه دهد تا بتوانید در ابتدای هر روز فرکانس خود را تنظیم نموده و بر پایه آن فرکانس، چیزهایی را به زندگی‌تان دعوت نمایید که در پایان روز به خاطرشان سپاس گزار بوده و روند سپاس گزاری را دوام ببخشید.

روند روزانه سپاس گزاری یاعث می‌شود که هر روز موضوعات بیشتری برای سپاس گزاری داشه و نعمت بیشتری را به زندگی‌تان روانه سازید، زیرا قانون ثروت این است که باید سپاس گزار باشید، باید با سپاس گزاری ذهنتان را ثروتمند نموده و سپاس گزاری را تبدیل به شخصیت‌تان نمایید!

چاپ نهم کتاب معجزه سپاس گزاری توسط انتشارات نسل نواندیش با ترجمه سیما فرجی با تیراژ ۵هزار نسخه روانه بازار نشر شده است. این کتاب را از وب سایت انتشارات نسل نواندیش نیز می‌توانید تهیه کنید.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: