کد خبر: 29437
تاریخ انتشار: دوشنبه, 02 مرداد 1396 - 10:51

داخلی

»

اخبار کتاب

روابط مردم جامعه ایران در زیرِ پَرِ فرش

منبع : لیزنا
انتشارات دانش نگار «زیرِ پَرِ فرش» اثر مرتضی مظلومی را به بازار کتاب آورد.
روابط مردم جامعه ایران در زیرِ پَرِ فرش

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات دانش نگار کتاب، «زیر پر فرش» نوع روابط مردم جامعه ایران را از دیدگاه روان‌شناسی، مردم‌شناسی و جامعه‌شناسی روایت می‌کند. این کتاب تعبیر آشنا ناشناس از مسائل و ابهامات روابط اجتماعی مردم ایران است.

در مقدمه کتاب می‌خوانیم: «زیر پر فرش توصیفی همانی از مشکلات و عقب‌ماندگی‌ها و نابسامانی‌های اجتماعی مردمانی است که اجداد و نیاکان آگاه، خلاق و توانمندشان نقشی محوری، موثر و پیشرو در شکل‌گیری تمدن بشری و رشد و تکامل انسانی ایفا کرده‌اند، به طوری که تفکر خلاق، ایده‌های برجسته، آموزش‌های سازنده و توصیه‌های سودمندشان بی توجه به گذشت زمان طولانی هنوز هم اساس، زیربنا و محور روابط اجتماعی سالم و معنادار و زندگی موفق و همراه با آرامش را نه تنها برای اعضای جامعه خودمان، بلکه برای دیگر مردمان مناطق مختلف گیتی تشکیل می‌دهند؛ با این تفاوت که دیگران یعنی شاگردان شایسته تر اجداد و نیاکان، با درکی همانی، احساسی حقیقی، علاقه‌ای وافر وتلاشی فراوانبر آن شدند که ایده‌های اصی و ناب و آموزش‌های موثر و ارزشمند آنان را در زندگی و روابط اجتماعی روزانه‌شان به کارگیرند و به حاصلی از روابط بهتر، رشد و پیشرفت و زندگی سالم توام با آرامش دست‌ یابند.»

 

انتشارات دانش نگار کتاب، کتاب «زیرِ پَرِ فرش»  را در  ۳۶۸ صفحه و با قیمت ۳۰ هزار تومان منتشر کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: