کد خبر: 45241
تاریخ انتشار: سه شنبه, 19 بهمن 1400 - 12:37

داخلی

»

کتاب

جدیدترین ویرایش «روش‌های اساسی پژوهش برای کتابداران» با ترجمه نجلا حریری منتشر شد

منبع : لیزنا
کتاب  «روش‌های اساسی پژوهش برای کتابداران» نوشته لین سیلیپینی کاناوی و رونالد ار. پاول با ترجمه نجلا حریری از سوی نشر کتابدار منتشر شد.
جدیدترین ویرایش «روش‌های اساسی پژوهش برای کتابداران» با ترجمه نجلا حریری منتشر شد

به گزارش لیزنا، پنجمین ویرایش کتاب «Basic Research Methods for Librarians» نوشته  لین سیلیپینی کاناوی و رونالد ار. پاول با ترجمه دکتر نجلا حریری در بهمن ماه 1400 از سوی نشر کتابدار منتشر شد.

این کتاب با عنوان فارسی «روش‌های اساسی پژوهش برای کتابداران» در 560 صفحه منتشر شده و دارای جدول، عکس، واژه نامه و نمایه است.

کتاب «روش‌های اساسی پژوهش برای کتابداران» ویژه پژوهش در کتابداری است اما روش های ارائه شده در کتاب در مورد اکثر پژوهش های علوم اجتماعی قابل‌ اجراست، ولی مثال ها و کاربردهای مطرح‌ شده در سرتاسر این متن، به محیط کتابخانه اختصاص دارد.

ویرایش سوم این کتاب اثر رونالد ار. پاول در سال 1997 به چاپ رسیده است و با ترجمه دکتر نجلا حریری اولین بار در سال 1379 از سوی انتشارات دانشگاه آزاد منتشر شد.

کتاب حاضر ویرایش پنجم این اثر است که با همکاری لین سیلیپینی کاناوی و رونالد ار. پاول با کپی رایت سال 2010 منتشر شده و دکتر حریری در سال 1400 آن را ترجمه کرده و اینبار نشر کتابدار به انتشار آن اقدام کرده است.

این کتاب در شمارگان 500 و به قیمت 170 هزار تومان وارد بازار کتاب شده است.