کد خبر: 42715
تاریخ انتشار: دوشنبه, 03 آذر 1399 - 07:12

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

نشست «نقش سمن ها در ترویح علم و تفکر پژوهش محور» برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
«انجمن ترویج علم ایران» برای نهمین سال متوالی، با همکاری برخی از سازمان ها و نهادهای علمی و فرهنگی، از جمله انجمن علمی کتابداری واطلاع رسانی ایران هفته ترویج علم را در طول یک ماه برگزار می کند.
نشست «نقش سمن ها در ترویح علم و تفکر پژوهش محور» برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا،‌ نشست «نقش سمن ها در ترویح علم و تفکر پژوهش محور» با حضور نوش آفرین انصاری دوشنبه 3 آذرماه ساعت 18.30 تا 19.30  برگزار خواهد شد.

مراسم افتتاحیه این برنامه ها از روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه در روز ٢٠ آبان ماه ١٣٩٩ آغاز شد و تا هفته پژوهش ادامه دارد.

در این مدت هر روز به یک موضوع اختصاص داده شده  است که موضوع کلی عصرهای روزهای دوشنبه “فرهنگِ علم و پژوهش” است و نشست هایی با عنوان “نقش مراکز فرهنگی در ترویج علم و پژوهش” با همکاری این انجمن و به دبیری دکتر مهرناز خراسانچی برگزار می شود.

اولین نشست با دکتر فکوهی، استاد برجسته جامعه شناسی و انسان شناس، با موضوع «تاثیر مراکز فرهنگی در ارتباط و ارتقای فرهنگ عمومی و نظام دانشگاهی» در تاریخ ٢۶ آبان، اجرا شد.

نشست بعدی نیز دوشنبه ٣ آذرماه، با حضور استاد نوش آفرین انصاری با موضوع «نقش سمن ها در ترویح علم و تفکر پژوهش محور» برگزار خواهد شد.

با توجه به شیوع ویروس کووید ۱۹، و رعایت پروتکل های بهداشتی، برنامه ها در صفحات شبکه های اجتماعی این دو انجمن برای علاقه مندان پخش خواهد شد.