کد خبر: 44714
تاریخ انتشار: یکشنبه, 30 آبان 1400 - 13:23

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

نشست «دانش‌های نرم در تحول دیجیتال» برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
پانزدهمین نشست متخصصان علم اطلاعات و دانش شناسی منطقه جنوب کشور به مناسبت هفته کتاب و با موضوع «دانش‌های نرم در تحول دیجیتال» برگزار خواهد شد.
نشست «دانش‌های نرم در تحول دیجیتال» برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا، زهرا شاه نظرنژاد، مسئول روابط عمومی انجمن کتابداری منطقه جنوب کشور با اعلام این خبر افزود:  پانزدهمین نشست متخصصان علم اطلاعات و دانش شناسی منطقه جنوب کشور به مناسبت هفته کتاب و با موضوع "دانش‌های نرم در تحول دیجیتال" توسط انجمن کتابداری منطقه جنوب کشور در تاریخ چهارشنبه ۳ آذر ماه ساعت ۱۵ الی 17:30 به صورت آنلاین و در بستر اسکای روم به آدرس https://www.skyroom.online/ch/farspl/anjomansrb برگزار خواهد شد.

 در این نشست، دکتر مصطفی امینی)پژوهشگر پسادکتری دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس و مشاور تحول دیجیتال بانک سینا) به عنوان رئیس پنل و دکتر مهدی شامی زنجانی(دانشیار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران)، محمد یونسی(وکیل پایه یک دادگستری و متخصص حقوق مالکیت فکری - مدیرحقوقی دانش بنیان برکت) و دکتر پگاه تاجر(عضو هیأت علمی گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت) به عنوان اعضای پنل به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است که در این نشست از کتابداران برگزیده چهار استان فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد و هرمزگان توسط انجمن کتابداری منطقه جنوب کشور تقدیر خواهد شد.