کد خبر: 46131
تاریخ انتشار: یکشنبه, 09 مرداد 1401 - 13:21

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

فراخوان همکاری با کمیته اجرایی هفتمین کنگره متخصصان علوم‌اطلاعات منتشر شد

منبع : لیزنا
انجمن علمی کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران با هدف تکمیل کادر خود و همچنین ایجاد فرصت‌های برابر برای مشارکت فعال دانشجویان و دانش‌آموختگان حرفه با انجمن، در برگزاری هفتمین کنگره متخصصان علوم‌اطلاعات از داوطلبان علاقه‌مند دعوت به همکاری می کند.
فراخوان همکاری با کمیته اجرایی هفتمین کنگره متخصصان علوم‌اطلاعات منتشر شد

به گزارش لیزنا، با توجه به برگزاری هفتمین کنگره متخصصان علوم‌اطلاعات با موضوع « کارآفرینی، اشتغال و کسب و کارهای حرفه‌ای دانش‌بنیان در علوم‌اطلاعات » در اسفند ماه سال ۱۴۰۱، کمیته اجرایی در نظر دارد با هدف تکمیل کادر خود و همچنین ایجاد فرصت‌های برابر برای مشارکت فعال دانشجویان و دانش‌آموختگان حرفه با انجمن، از داوطلبان علاقه‌مند دعوت به همکاری می کند.

بدیهی است که همکاری داوطلبانه ضمن برجسته‌کردن کارنامه حرفه‌ای افراد، یکی از موثرترین راه‌های برقراری ارتباط دانشجویان و دانش‌آموختگان با حرفه‌مندان و استادان رشته فارغ از مرزهای جغرافیایی و موانع ذهنی است و در شناسایی فرصت‌های شغلی و تحصیلی و بهبود مهارت‌های ارتباطی و توسعه فردی و حرفه‌ای موثر واقع می‌شود. همچنین داوطلبان با تقویت روحیه هبستگی، همکاری و کارگروهی، فرصت بروز مهارت‌های خود را به دست می‌آورند. برای پذیرفته‌شدگان همکاری داوطلبانه در کنگره عضویت یکساله و ثبت‌نام رایگان در کنگره از سوی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند با تکمیل فرم، برای همکاری داوطلبانه در کنگره هفتم اقدام کنند. نتایج پس از بررسی در کمیته اجرایی اعلام خواهد شد.