کد خبر: 18381
تاریخ انتشار: جمعه, 10 بهمن 1393 - 10:54

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

ساخت بزرگترین کتابخانه تخصصی اسلامی در آلمان

این کتابخانه بزرگ و بی نظیر با کمک محققین و دانشمندان و خیرین جهان اسلام ساخته شده، مکانی مناسب برای تحقیقات اسلامی در غرب است.
ساخت بزرگترین کتابخانه تخصصی اسلامی در آلمان


به گزارش لیزنا، بزرگترین کتابخانه تخصصی اسلام در شهر مانهایم آلمان ساخته شد. این کتابخانه که در نوع خود بی نظیر است، با هدف شناساندن معارف اسلامی ساخته شده است و از بهترین امکانات و تجهیزات برخوردار است. در این کتابخانه ۱۰۰ هزار جلد کتاب وجود دارد که نیازهای محققین را پاسخ می دهد.

کتبی که در این کتابخانه وجود دارد شامل موضوعاتی مانند تفسیر، فقه، تاریخ اسلام، عرفان و تصوف است. در این کتابخانه کتبی به زبان های عربی و ترکی و آلمانی  انگلیسی و فارسی وجود دارد.

این کتابخانه بزرگ و بی نظیر که مسئولیت آن را دکتر حسین آتار بر عهده دارد، با کمک محققین و دانشمندان و خیرین جهان اسلام ساخته شده و اینک مکانی مناسب برای تحقیقات اسلامی  در غرب است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: