کد خبر: 34329
تاریخ انتشار: جمعه, 14 ارديبهشت 1397 - 19:48

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

رئیس انجمن کتابداری شاخه فارس اعلام کرد

برگزاری مجمع عمومی انجمن کتابداری شاخه فارس و انتخاب هیئت مدیره

منبع : لیزنا
مجمع عمومی انجمن کتابداری شاخه فارس روز سه شنبه، 25 اردیبهشت ماه در سرای سخن مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس برگزار می شود.
برگزاری مجمع عمومی انجمن کتابداری شاخه فارس و انتخاب هیئت مدیره

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انجمن کتابداری شاخه فارس در پیام محمدرضا قانع آمده است: اکنون که به پایان دوره چهارم فعالیت انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران ـ شاخه فارس نزدیک می شویم، بر خود لازم می دانم از طرف اعضای محترم هیأت مدیره و به نمایندگی از جامعه کتابداری استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد و هرمزگان از کلیه سازمان ها، نهادهای اجتماعی، دانشگاه ها در سطح استان و کشورکه انجمن شاخه فارس را در محقق شدن اهداف یاری نمودند قدردانی نمایم.

در دوره چهارم با همفکری اعضای محترم هیئت مدیره سعی شد تا در راستای توانمندسازی جامعه به طور عام و جامعه کتابداری به طور خاص تصمیماتی که قابل اجرا هستند، اتخاذ شود. بر این قرار، تعامل نزدیک با سازمان ها و نهادهای مرتبط در سطح استان برقرار شد و از این بابت اهداف تعیین شده برای این دوره محقق شد. از طرفی مشارکت اعضای محترم هیئت مدیره و همدلی این بزرگواران در اتخاذ تصمیمات و اجرایی کردن آنها انجمن شاخه فارس را در نیل به اهداف و برداشتن گام های صحیح مصمم تر کرد. از این رو از همه این تلاش ها و همکاری ها تشکر می کنم.

قابل ذکر است دانشجویان،کتابداران و غیر کتابداران در طول این سه سال در برگزاری کارگاه ها، نشست ها، دورهمی ها و همایش ها یار همیشگی انجمن بوده اند که مراتب سپاس هیئت مدیره را برای تمامی تلاش و همت این عزیران اعلام می دارم.

شایان ذکر است فعالیت ها و تلاش های انجمن شاخه فارس هدفش جامعه کتابداری در چهار استان بوده است. از این رو سپاسگزار مشارکت و پاسخ مثبت این عزیزان هستیم و برای این جامعه بزرگ کتابداری موفقیت و سربلندی آرزومندیم. 

همانطور که عزیزان به خوبی مطلع هستند برای شرکت در پنجمین جلسه مجمع عمومی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران شاخه فارس و انتخاب هیئت مدیره جدید که در روز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه راس ساعت 15 لغایت 17 در سرای سخن مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس برگزار می شود، باید مطابق با اساسنامه انجمن عمل شود. برای این منظور  عضویت در انجمن به صورت عضو پیوسته (حداقل داراي درجه کارشناسي ارشد در رشته کتابداري و اطلاع رساني يا گرايش‌هاي وابسته) یا عضو وابسته (دارندگان مدرک كارداني و کارشناسي کتابداري و اطلاع رساني، دارندگان مدارک دانشگاهي در ساير رشته ها با ٥ سال سابقه کار در حوزه کتابداري و اطلاع‌رساني، افرادي با مدارک تحصيلي غيردانشگاهي با حداقل ١٠ سال سابقه كار در امر كتابداري و اطلاع‌رساني كه به تشخيص هيئت مديره خدمات قابل توجهي را در حوزه کتابداري و اطلاع رساني ارائه داده اند) یا عضو دانشجويي(کليه دانشجويان رشته علوم کتابداري و اطلاع‌رساني مشغول به تحصيل در دانشگاه‌هاي استان فارس) ضروری است.

از تمامی افرادی که شرایط عضویت پیوسته را احراز می کنند و تمایل به نامزدی برای انتخابات هیئت مدیره دورة پنجم را دارند، خواهشمند است حد اکثر تا 23 اردیبهشت ماه 1397 مشخصات کامل خود به همراه سابقه فعالیت ها را به پست الکترونیکی انجمن به نشانی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  ارسال نمایند. 

ضمن سپاس و قدردانی، منتظر حضور فعال و پرشور شما کتابداران همراه و یاران همیشگی در پنجمین جلسه مجمع عمومی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران ـ شاخه فارس و انتخاب هیئت مدیره جدید هستیم.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: