کد خبر: 39871
تاریخ انتشار: یکشنبه, 02 تیر 1398 - 10:02

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

سیزدهمین جلسه هیئت مدیره انجمن کتابداری ایران - شاخه فارس برگزار شد

منبع : لیزنا
سیزدهمین جلسه هیئت مدیره انجمن شاخه فارس روز پنجشنبه مورخ 30 خرداد ماه 1398 در دفتر انجمن واقع در کتابخانه ملی و مرکز اسناد فارس برگزار شد.
سیزدهمین جلسه هیئت مدیره انجمن کتابداری ایران - شاخه فارس برگزار شد

 به گزارش لیزنا، در این جلسه کلیت برنامه های انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران - شاخه فارس برای سال 98-99 مورد تصویب قرار گرفت و مقرر شد در جلسه آینده جزئیات برنامه ها که هر ساله از مهرماه تا پایان اردیبهشت ماه برگزار می شوند، مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین با توجه به فعالیت انجمن شاخه فارس در سطح چهار استان و برگزاری اولین نشست در بوشهر در اسفند ماه 1397، تصمیم گرفته شد دومین نشست استانی هیئت مدیره از استان کهگیلویه و بویر احمد با فراهم شدن مقدمات اولیه در تیرماه صورت پذیرد.

در ادامه جلسه با توجه به اهمیت ارتباط پیوسته انجمن با اعضا موافقت شد از این پس رسانه ارتباطی، دیگری در رسانه های مجازی استفاده شود و زهرا شاه نظر نژاد خالصی، مسئول روابط عمومی انجمن، اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهد.

هیئت مدیره بر این اعتقاد است که یکی از راه های ارتباطی انجمن با جامعه برگزاری دورهمی ها است. برای استمرار این فعالیت اجتماعی و پربار بودن این ارتباط، میثم جوابخت، فاطمه صفری راد، زهرا شاه نظر و اعظم ایزدی از اعضای هیئت مدیره مسئولیت برنامه ریزی و عملیاتی کردن دورهمی ها را پذیرفتند.

هیئت مدیره انجمن شاخه فارس بر این باور است که برای تمام اقشار جامعه هدف فعالیت های مناسب و شایسته باید برنامه ریزی و اجرا گردد. در این راستا بخشی از جامعه هدف انجمن کتابداری دانشجویان هستند. بنابراین، از پیشنهاد دکتر طاهره جوکار مسئول انجمن علمی دانشجویان علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شیراز برای همکاری متقابل استقبال گردید و برای این منظور تصمیم گرفته شد از ایشان برای حضور در جلسه بعد دعوت به عمل آید.

با توجه به پیشنهاد یکی از دانشجویان ارشد  برای همکاری با انجمن، موافقت شد که وی در طول هفته به مدت دو روز در دفتر انجمن برای پاسخگویی به مراجعان حضوری و غیر حضوری و همآهنگی برنامه های انجمن، فعالیت کند.

جلسه در ساعت 13 پایان یافت و جلسه فوق العاده برای تصمیم گیری در خصوص برنامه های سالانه در روز پنجشنبه 6 تیرماه برگزار می گردد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: