کد خبر: 40124
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 06 شهریور 1398 - 09:39

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

برگزاری جلسه هیات مدیره انجمن کتابداری شاخه فارس درکافه کتاب

منبع : لیزنا
بعدازظهر دوشنبه ٤ شهریور ماه جلسه هیئت مدیره انجمن کتابداری  فارس با مدیریت كافه كتاب آبگون در مجتمع هنر شهر آفتاب برگزار شد. 
برگزاری جلسه هیات مدیره انجمن کتابداری شاخه فارس درکافه کتاب

 به گزارش لیزنا، زهرا شاه نظرنژادخالصی مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی انجمن علمی کتابداری ایران - شاخه فارس با اعلام این خبر افزود: به منظور گسترش فعالیتهای انجمن كتابداری و اطلاع رسانی شاخه فارس در راستای ارتقاء فرهنگ مطالعه و كتابخوانی و تعامل با كتابفروشی ها، بعدازظهر دوشنبه ٤ شهریور ماه جلسه هیئت مدیره انجمن فارس با مدیریت كافه كتاب آبگون واقع در مجتمع هنر شهر آفتاب برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دكتر lمحمدرضا قانع، رئیس انجمن کتابداری شاخه فارس،ضمن ابراز خرسندی از فعالیتهای ارزشمند كتابفروشی آبگون، به معرفی اجمالی از تاریخچه و فعالیت های انجمن پرداخت.

وی ضمن بیان اقدامات صورت گرفته توسط انجمن در راستای توسعه فرهنگ مطالعه و اقدامات پیش رو از جمله برگزاری نشست تخصصی "تعریف مطالعه" كه در سال جاری به مناسبت هفته كتاب برگزار خواهد شد افزود: انجمن جهت هم افزایی در این زمینه، با سازمانهای فرهنگی از جمله مركز اسناد و كتابخانه ملی فارس و همچنین اداره كل كتابخانه های عمومی، كانون پرورش فكری كودكان و سایر ارگانهای فرهنگی  در استانهای فارس، بوشهر، كهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان  در ارتباط و تعامل تنگاتنگ است.

زمانیان مدیر كافه كتاب آبگون نیز  در خصوص فعالیتهای این كتابفروشی در برگزاری جلسات كتابخوانی، مراسم نقالی، نمایش فیلم های مستند و ...برای بزرگسالان و برپایی جلسات عكاسی كودك، نقاشی كودك و قصه خوانی كودك برای كودكان و نوجوانان توضیحاتی ارائه كرد.

وی ابراز امیدواری كرد كه با استفاده از پتانسیل های كتابفروشی آبگون و مجتمع هنر شهر آفتاب و با مشاركت انجمن كتابداری فارس، می توان شاهد برگزاری برنامه های متنوع و تاثیرگذار در حوزه كتاب و كتابخوانی بود.

پیشنهاد مشاركت در برگزاری نشست با دانشجویان جدیدالورود در مهرماه، بهره مندی از فضاهای موجود و سالن های مختلف مجتمع شهر آفتاب جهت برپایی  نشست ها و كارگاههای آموزشی و همچنین عضویت اعضاء انجمن در باشگاه كافه آبگون جهت برخورداری از تخفیفات و امكانات آن كتابفروشی مواردی بود كه به آنها پرداخته شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: