کد خبر: 44463
تاریخ انتشار: سه شنبه, 20 مهر 1400 - 07:45

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

برگزاری نشست «آسیب‌شناسی ترجمه برای کودکان و نوجوانان»

منبع : پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور
کارشناسان و پژوهشگران حوزه تالیف و ترجمه آثار کودک و نوجوان در نشستی با عنوان «آسیب‌شناسی ترجمه برای کودکان و نوجوانان» به بحث و تبادل نظر درباره این مقوله خواهند پرداخت.
برگزاری نشست «آسیب‌شناسی ترجمه برای کودکان و نوجوانان»

به گزارش لیزنا، در ادامه برنامه‌های پیش بینی شده از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در هفته ملی کودک، نشست «آسیب‌شناسی ترجمه برای کودکان و نوجوانان» چهارشنبه ۲۱ مهرماه با حضور فعالان حوزه تالیف و ترجمه در حوزه کودک و نوجوان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

در این نشست مجازی که به همت اداره کل تامین منابع نهاد برگزار می‌شود، محمدرضا یوسفی، پژوهشگر و نویسنده و شقایق قندهاری، مترجم و پژوهشگر به سخنرانی درباره آسیب‌شناسی ترجمه آثار برای کودکان و نوجوانان می‌پردازند.

حضور در این نشست برای عموم آزاد بوده و علاقه‌مندان می‌توانند چهارشنبه ۲۱ مهرماه از ساعت ۱۰:۳۰ از طریق پلتفرم اسکای روم به آدرس www.skyroom.online/ch/nahaad/manabe در این نشست شرکت کنند.

همچنین این برنامه بصورت زنده از طریق پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور www.iranpl.ir، صفحه اینستاگرام نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور @iranplir و صفحه آپارات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور www.aparat.com/iranpl پخش خواهد شد.