کد خبر: 25904
تاریخ انتشار: یکشنبه, 23 آبان 1395 - 13:52

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

ستاد خبری 24

اعلام برنامه‌های بیست و چهارمین هفته کتاب در استان کرمانشاه

منبع : لیزنا
برنامه‌های بیست و چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در استان کرمانشاه، از سوی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد این استان اعلام شد.
اعلام برنامه‌های بیست و چهارمین هفته کتاب در استان کرمانشاه

 

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام ستاد خبری بیست و چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، برنامه‌های هفته کتاب در استان کرمانشاه از سوی معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامیِ این استان اعلام شد.

بر این اساس، «برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب استان»، «طرح تخفیف 20 درصد کتاب با حمایت خانه کتاب توسط کتابفروشان»، «نقد و بررسی آثار نویسندگان استان»، «اهدای کتاب به مناطق محروم و مراکز فرهنگی و آموزشی»، «نشست و گردهمایی ناشران و انجام مقدمات تشکیل تعاونی ناشران»، «بررسی و پیگیری طرح انتخاب پایتخت کتاب»، «پخش تیزر هفته کتاب از صداوسیمای استان»، «نشست بررسی ابعاد شخصیتی امام حسین (ع)»، «نشست شرح مثنوی معنوی»، «نشست قرآن و سبک زندگی»، «نشست فرصت‌ها، چالش‌ها و آسیب‌ها فضای مجازی» و«تجلیل از خادمان نشر و ناشران استان» از برنامه‌های اداره کل استان در ایام هفته کتاب است.

دیگر برنامه‌های استان کرمانشاه در ایام هفته کتاب به تفکیک شهر به شرح زیر است:

برگزاری «نمایشگاه کتاب در شهرستان‌ها» در اداره کل استان، اسلام‌آباد غرب،کنگاور، سرپل ذهاب از برنامه‌های این هفته اعلام شده و همه شهرستان‌های استان میزبان «آیین تجلیل از ناشران و خادمان نشر استان کرمانشاه» در این ایام هستند.

«تقدیر و دیدار با مولفین کتاب شهرستان» و «ایجاد دیوار یار مهربان من» از برنامه‌های هفته کتاب در اسلام‌آباد غرب- سنقر اعلام شده است.

در سر پل ذهاب «نمایشگاه طراحی و نقاشی با موضوع کتاب»، «پذیرش عضویت رایگان در کتابخانه عمومی»، «برگزاری مسابقه کتابخوانی» و «اجرای تئاتر خیابانی با موضوع کتاب و مطالعه» از برنامه‌هایی است که در هفته کتاب اجرایی می‌شود.

شهرستان کنگاور میزبان «برگزاری جشنواره و مسابقه کتابخوانی» و اداره کل و انجمن‌های شعر و ادب استان میزبان «عصر شعر بزرگ کرمانشاه» در هفته کتاب هستند.

گفتنی است، «جشن امضاء آثار شاعران و نویسندگان» توسط اداره کل با همکاری ناشران در این استان در هفته کتاب برگزار می‌شود.

 

بیست‌و‌چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ آبان ماه الی ۱ آذر ۱۳۹۵ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: