کد خبر: 25252
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 01 مهر 1395 - 13:58

داخلی

»

اخبار کتاب

انتشارات قدیانی منتشر کرد

«مدرسه فوتبال» اثر گیل هاروری در چاپ پنجم

منبع : لیزنا
کتاب «مدرسه فوتبال» نوشته‌ی «گیل هاروری، ریچارد دانگورد، جاناتان میلر،کلایو گیفورد» در نوبت چاپ پنجم و کتاب «دختر می‌خواهید یا پسر» اثر «هیزل چسترمن فیلیپز» و «تسا هیلتون» در نوبت چاپ نهم از سوی انتشارات قدیانی وارد بازار شد.
«مدرسه فوتبال» اثر گیل هاروری در چاپ پنجم

 به گزارش لیزنا، کتاب «مدرسه فوتبال» نوشته‌ی «گیل هاروری، ریچارد دانگورد، جاناتان میلر،کلایو گیفورد» با ترجمه‌ی «آرش الهی» مربی کنفدراسیون فوتبال آسیا در نوبت چاپ پنجم به چاپ رسید.

 

این کتاب، راهنمای جامعی دربارة فوتبال است که مجموعه وسیعی از اطلاعات شگفت‌انگیز را در بر می‌گیرد. از مهارت‌های پایه کنترل توپ گرفته تا دستیابی به بهترین ساختار تیمی و روش‌های پرورش تکنیک‌های فردی و ارتقای سطح تیم. همچنین در این کتاب با مجموعه‌ای از تصاویر خیره کننده کاربردی، نمودارهای سودمند و تمرین‌ها و بازی‌های پیشنهادی مؤثر روبهرو خواهید شد. با کمک این راهنما می‌آموزید که چگونه حمله کنید، دفاع کنید، پاس دهید، گل بزنید و آمادگی بدنی خود را تداوم بخشید....

 

انتشارات قدیانی، کتاب «مدرسه فوتبال» نوشته‌ی «گیل هاروری، ریچارد دانگورد، جاناتان میلر،کلایو گیفورد» با ترجمه‌ی «آرش الهی» را در نوبت چاپ پنجم، تیراژ1650نسخه و قیمت 15000 تومان در اختیار علاقه‌مندان به فوتبال قرار داد.

 

دختر می‌خواهید یا پسر در چاپ نهم

کتاب «دختر می‌خواهید یا پسر» اثر «هیزل چسترمن فیلیپز» و «تسا هیلتون» با ترجمه فرزانه کریمی در نوبت چاپ نهم وارد بازار کتاب شد.

چه چیزی جنس کودک شما را تعیین می‌کند؟ آیا این مسئله با سلامتی، غذاهایی که می‌خورید یا عامل دیگری ارتباط دارد؟ آیا دختریا پسر بودن کودک یک شانس است؟

هیزل چستر من فیلیپز با فکر و برنامه ریزی به شیوه‌ای موفق در این زمینه دست یافته.شما هم با مطالعه این کتاب به اطلاعات مفیدی در مورد باروری و عوامل تعیین جنسیت کودکان دست یابید.

 انتشارات قدیانی، کتاب" دختر می‌خواهید یا پسر" اثر " هیزل چسترمن فیلیپز" و "تسا هیلتون" با ترجمه فرزانه کریمی در نوبت چاپ نهم، تیراژ 1100 نسخه با قیمت 6000 تومان وارد بازار کتاب نمود.

 

 براي تهيه اين كتاب ها علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي هاي معتبر سراسر كشور، مي توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكي www.ghadyani.org  نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: