کد خبر: 26267
تاریخ انتشار: یکشنبه, 21 آذر 1395 - 09:45

داخلی

»

اخبار کتاب

جشنواره «نقد کتاب حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی» در اسفند ماه برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
به دلیل تداخل زمان برگزاری اولین «جشنواره نقد کتاب حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی» با هفته پژوهش و مجمع عالی ادکا این جشنواره در تاریخ 11 اسفند ماه 1395 برگزار می‌گردد.
جشنواره «نقد کتاب حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی» در اسفند ماه برگزار می‌شود

 به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اتحادیه انجمن‎های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش‌شناسی ایران، علاقمندان می‌توانند آثار خود را برای شرکت در اولین «جشنواره نقد کتاب حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی» تا تاریخ 20 دی ماه 1395 به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند.

اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران (ادکا) با همکاری انجمن علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید بهشتی، اولین جشنواره نقد کتاب رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی را  در محل دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌کند.

لازم به ذکر است در حاشیه جشنواره، کارگاه‌ها و نشست‌های علمی نیز برگزار خواهد شد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت ادکا مراجعه کنند و یا با شماره های ۰۹۱۹۸۲۹۸۰۴۶ و۰۲۱۲۹۹۰۳۲۰۴ تماس حاصل نمایند.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: