کد خبر: 26378
تاریخ انتشار: دوشنبه, 29 آذر 1395 - 10:16

داخلی

»

اخبار کتاب

قدیانی قصه‌های دوست‌داشتنی را چاپ کرد

منبع : لیزنا
کتاب‌ «قصه‌های دوست‌داشتنی» در دو مجموعه به چاپ رسیده که هر کدام شامل 10 قصه از معروفترین قصه‌های دنیاست. 
قدیانی قصه‌های دوست‌داشتنی را چاپ کرد

به گزارش لیزنا، طبق اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی هر یک از داستان‌های این مجموعه قبلاً در قالب کتابی جداگانه و با بهره گرفتن از تصاویری زیبا منتشر شده‌اند.

کتاب‌هایی که هر کدام از آنها یادآور یکی از داستان های مشهور جهان ادبیات در حوزه کودک و نوجوان است. این قصه‌ها برای آن‌هایی که اهل مطالعه هستند و چه برای آن‌هایی که بیش از مطالعه به دنیای تصویر علاقمندند، بسیارنام آشنا هستند.

شخصیت‌های این قصه‌ها بر اساس داستان‌های جوجه اردک زشت، گربه چکمه پوش، تام بند انگشتی، سیندرلا، شلغم غول‌پیکر، کارتن مشهور شرک و دیگر ساخته‌های جهان تصویر و  یا اقتباسی از این داستان‌ها است.

کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی، هر یک از این مجموعه‌ها را که شامل 10 قصه در 285 صفحه مصور رنگی و قطع جیبی می‌باشد با ترجمه سید علی کاشفی خوانساری، در تیراژ 1650 نسخه و قیمت 15 هزار تومان در اختیار علاقمندان قرار داد.

 برای تهیه کتاب علاوه بر مراجعه به کتاب‌فروشی‌های معتبر سراسر کشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی آن به نشانی الکترونیکی نشر قدیانی نیز مراجعه نمایید. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: