کد خبر: 27091
تاریخ انتشار: یکشنبه, 10 بهمن 1395 - 15:44

داخلی

»

اخبار کتاب

کتاب «گچ پژ» در سرای اهل قلم نقد و بررسی می‌شود

منبع : لیزنا
در سومین نشست از سلسله نشست‌های «سه‌شنبه‌های کتاب طنز» که با همت موسسه خانه کتاب در سرای اهل قلم برگزار می‌شود، کتاب «گچ پژ» اثر محسن رضوانی نقد و بررسی خواهد شد.
کتاب «گچ پژ» در سرای اهل قلم نقد و بررسی می‌شود

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام موسسه خانه، سومین نشست از سلسله نشست‌های «سه‌شنبه‌های کتاب طنز» از ساعت 16 تا 18 روز سه‌شنبه، 12 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد

در این نشست کتاب «گچ پژ» با حضور علی‌اکبر قاضی‌زاده، ناصر فیض و محسن رضوانی نقد و بررسی می‌شود.

کتاب «گچ‌پژ» مجموعه یادداشت‌های کوتاه و طنزآمیز محسن رضوانی است. او که بیشتر به عنوان شاعر در محافل ادبی شناخته شده، چند سالی است در وبلاگ خود با عنوان «عصفور؛ حکایت یک جوان بالدار» علاوه بر شعر، یادداشت‌های کوتاه و طنزآمیز خود را با عنوان «عصفوریه‌ها» به اشتراک می‌گذارد که با استقبال زیادی مواجه شده است. رضوانی این متن‌های کوتاه را در قالب مکاتبه و نامه‌نگاری نوشته است و در آن‌ها با استفاده از لهجه تهرانی و اصطلاحات خاص آن –به‌خصوص لهجه تهران زمان قاجار- طنزآفرینی کرده است.

علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه در زمان یاد شده به سرای اهل قلم، واقع در خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر (صبا) جنوبی، کوچه نصیر، پلاک ۲ مراجعه کنند.

سلسله نشست‌های «سه‌شنبه‌های کتاب طنز» تا پایان سال جاری در روزهای سه‌شنبه در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: