کد خبر: 27199
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 13 بهمن 1395 - 16:05

داخلی

»

اخبار کتاب

«زمستان سبز» منتشر شد

منبع : لیزنا
«زمستان سبز» اثر نورا حق‌پرست با ویرایشی جدید توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وارد بازار کتاب شد.
«زمستان سبز» منتشر شد

به‌ گزارش لیزنا، بر اساس اعلام اداره کل روابط‌ عمومی و امور ‌بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، «زمستان سبز» رمانی مناسب برای نوجوانان است که آنان را با فضای نوجوانان و دختران در سال‌های قبل از انقلاب آشنا می‌کند.

در این کتاب دختری به نام لیلا فعالیت‌های خود را علیه رژیم پهلوی از تابستان 1357 آغاز می‌کند، و به  آرمان‌های خود تا پیروزی انقلاب اسلامی ادامه می‌دهد.

این کتاب وصف حال زندگی خصوصی و روابط او با خانواده و همسایگان است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: اما امسال، حال و هوای مدرسه جور دیگری بود. حرف بچه‌‌ها در باره‌ خبرهای تظاهرات این شهر و آن شهر بود. می‌گفتند دایی و پسردایی یکی از بچه‌های کلاس سوم در روز هفدهم شهریور شهید شده‌اند. خلاصه هرکسی حرفی داشت و خبری. البته بعضی از بچه‌ها هم کاری به این چیزها نداشتند و با دیگران قاطی و هم صحبت نمی‌شدند.

بر اساس این گزارش، حق‌پرست در این اثر بخشی از خاطره‌های خود را به رشته‌ تحریر در آورده است و در مقدمه‌ آن به مستند بودن داستان اشاره داشته است.

این کتاب که در 206 صفحه و با قیمت 6 هزار و 500 تومان به انتشار رسیده است در تمام فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور قابل خریداری است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: