کد خبر: 27242
تاریخ انتشار: شنبه, 16 بهمن 1395 - 23:50

داخلی

»

اخبار کتاب

نشر قدیانی دو اثر در حوزه کودک را روانه بازار کتاب کرد

منبع : لیزنا
 مجموعه‌ی دوم فِرِدی فرفره شامل جلدهای 7 تا 12 و مجموعه‌ «اتل متل این گلمه / عشق منه، خوشگلمه»  به بازار کتاب رسید.
نشر قدیانی دو اثر در حوزه کودک را روانه بازار کتاب کرد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام  روابط عمومی انتشارات قدیانی، فِرِدی نام پسر بچه‌ای است که در کلاس اول درس می‌خواند. او پسرکی بازیگوش و دوست‌داشتنی است که ماجراهای بامزه‌ای در محیط خانه و مدرسه‌ برای او اتفاق می‌افتد.

مجموعه‌ فردی فرفره شامل 22 جلد است که 6 جلد اول آن به صورت جداگانه و هم در قالب مجموعه‌ایی و همچنین جلدهای 7 تا 12 به صورت جداگانه و در قالب مجموعه‌ی دوم به چاپ رسید.

 در بخشی از این کتاب‌ها آمده است:

ما در حالی که جوراب به پا داشتیم، پاورچین پاورچین شروع به پایین رفتن از پله‌ها کردیم. چیزی نمانده بود که رابی پایش را روی پله‌ی چهارم بگذارد، ولی من به موقع او را گرفتم و محکم به عقب کشیدم.....

 

«دوچرخه سوار ناشی»، «بچه ترسوی جشن»، «راز کدوی جادویی»، «جلوی آه هامستر را بگیرید» عناوین برخی از داستان‌های مجموعه دوم است.

کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی، مجموعه‌ی دوم «فِرِدی فرفره» اثر ابی کلاین و ترجمه مازیار موسوی را در 80 صفحه، تیراژ 1هزار و 100 نسخه و قیمت 25 هزار تومان در اختیار علاقپمندان قرار داد.

کتاب «اتل متل این گلمه /  عشق منه، خوشگلمه» تازه‌ترین کتاب منتشر شده از سوی این مؤسسه فرهنگی است، که  در اختیار خانواده‌های جوان قرار گرفت.

نکته قابل توجه در ارتباط با این کتاب، تصاویر زیبایی از نوزادان همراه با سروده‌های شکوه قاسم‌نیا است.‌

شاعر این مجموعه در مقدمه کتاب نوشته:

« این کتاب برای تو و فرزند توست؛ برای هر دویتان!

تو ورق می‌زنی و او تماشا می‌کند. تو می‌خوانی و او گوش می‌کند.

او گوش می‌دهد و یاد می‌گیرد.

تو هم یاد می‌گیری که به او گوش بدهی.»

 اگر در ابتدا نگاهی به اشعار این مجموعه و تصاویر به کار رفته در آن داشته باشید، شاید پیش خود بگویید که کتاب مورد نظر تنها برای مخاطبان کم سن و سالی که تازه قدم به این دنیا گذاشته‌اند؛ تالیف شده است. اما واقعیت این است که مادران آنها هم در زمان سروده شدن این اشعار، مورد توجه شاعر کتاب قرار داشته‌اند.

به عبارتی این کتاب با دو گروه سنی از مخاطبان ارتباط برقرار می‌کند. از طرفی کودکی که زمان چندانی از گام نهادنش به این دنیا نمی‌گذرد و از طرفی دیگر، مادری که اشعار را از زبان خود برای فرزندش می‌خواند.

شاید بد نباشد بدانید تصاویر متعددی که از نوزادان در این کتاب جای گرفته حاصل فعالیت "راشل هیل" عکاس هنرمندی است که با سفر به اقصی نقاط جهان به شکار این عکس‌های زیبا پرداخته است.

با وجود آن که از «شکوه قاسم‌نیا» تا به امروز بیش از 100 کتاب شعر و قصه برای کودکان و خردسالان منتشر شده، اما این نخستین اثر تألیفی اوست که برای نوزادان و مادران آنان منتشر شده است.

« من  می‌دونم کجایی

پیش فرشته‌هایی

یادت باشه

 خودت هم فرشته خدایی»

مجموعه‌ «اتل متل این گلمه / عشق منه، خوشگلمه» سروده‌ «شکوه قاسم‌نیا» 180 شعر و تصویر کودکانه است که  از سوی کتاب‌های بنفشه واحد کودکان و خردسال انتشارات قدیانی با قیمت 18 هزار تومان در اختیار علا‌قمندان قرار گرفته است.

برای تهیه این هدیه به یاد ماندنی می‌توانید سری به کتاب‌فروشی‌های بزرگ سراسر کشور بزنید یا با مراجعه به نشانی اینترنتی از امکان خرید مستقیم از فروشگاه نشر قدیانی هم برخوردار شوید.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: