کد خبر: 27685
تاریخ انتشار: دوشنبه, 09 اسفند 1395 - 14:28

داخلی

»

اخبار کتاب

انتشار مجموعه کتاب های «صدای کی؟ صدای چی؟» توسط قدیانی

منبع : لیزنا
قدیانی  مجموعه کتاب های «صدای کی؟ صدای چی؟» سروده مریم اسلامی را منتشر کرد.
انتشار مجموعه کتاب های «صدای کی؟ صدای چی؟» توسط قدیانی

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی، مجموعه کتاب‌های «صدای کی؟ صدای چی؟» سروده‌ مریم اسلامی  بر اساس مجموعه‌ LimAgerie dES b'eb ' es  در نوبت چاپ اول منتشر شد.

برای آموزش مفهوم صدا و چگونگی انتقال آن راهکارهای بسیار زیادی وجود دارد . اما آموزش به کودکان باید دقت و ظرافت زیادی داشته باشد تا کودک با علاقمندی به یادگیری موضوع بپردازد . یکی از روش های بسیار جالب و نتیجه مدار آموزش به کودکان، تلفیق آموزش با شعر است.کودک از همان ماه‌های اول زندگی به نخستین چیزی که واکنش نشان می‌دهد و برای ما بزرگترها قابل درک است صدا است . صدای جغجغه ، صدای مادر و پدر ، صدای رادیو و تلویزیون و دیگر صداها و نسبت به هر کدام از آن ها عکس العمل نشان می دهد .  

در مجموعه‌کتاب‌ها « صدای‌ کی؟ صدای چی؟» سعی شده صداهای مختلف با آهنگ شعر درآمیخته شود و از این طریق به کودکان آموزش داده شود.  تصویرگری جذاب و زیبای این کتاب‌ها که از اشکال خمیری کریستل مک‌دیان می‌باشد به فهم بیشتر مطالب کمک زیادی می‌کند.

عناوین این کتاب‌ها به شرح زیراست:

حیوانات خانگی، پرنده‌های مزرعه،آلات موسیقی( در دو جلد)، حیوانات جنگل(در دو جلد)، نی‌نی‌ها، وسایل نقلیه، حشرات، حیوانات مزرعه

در این کتاب‌ها صداها در قالب شعر به بچه‌ها آموزش داده می‌شود و در انتهای کتاب سوالاتی طراحی شده و از کودکان صدای حیوانات، آلات موسیقی و...... پرسیده می‌شود.

کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی، ۱۰ جلد از کتاب‌های «صدای‌کی؟ صدای چی؟» سروده‌ مریم اسلامی را در نوبت چاپ اول، قطع خشتی، جلد گوشه گرد ابری، تیراژ ۱۶۵۰ نسخه و قیمت هر جلد ۱۱۰۰۰ تومان روانه‌ی بازار کتاب نمود.

برای تهيه‌ اين كتاب‌ها علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌های معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي به نشاني الكترونيکی نشر قديانی مراجعه كنيد.

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: