کد خبر: 28331
تاریخ انتشار: شنبه, 09 ارديبهشت 1396 - 10:20

داخلی

»

اخبار کتاب

قدیانی «بیمارستان ترسناک» را منتشر کرد

منبع : لیزنا
 انتشارات قدیانی، چاپ سوم کتاب «بیمارستان ترسناک» جلد هشتم از مجموعه 13 جلدی ماجراهای ناگوار اثر لمونی اسنیکت با ترجمه فرزانه کریمی را منتشر کرد.
قدیانی «بیمارستان ترسناک» را منتشر کرد

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی، کتاب مصوّر حاضر، جلد هشتم از مجموعه «ماجراهای ناگوار» می‌باشد که در آن داستانی طنزآمیز و آمریکایی برای نوجوانان به نثر در آمده است. در این داستان «وایولت»، «کلاوس» و «سانی بودلد» در پی یافتن مکانی امن، سر از بیمارستانی ترسناک درمی‌آورند. آن‌ها ماجرای وحشت‌آفرینی را مشاهده می‌کنند؛ اما مجبورند به صورت داوطلبانه در بیمارستان کار کنند. بچه‌ها که متهم به قتل شده‌اند با تلاش‌های بسیار سرنخ‌هایی در بیمارستان به دست می‌آورند، اما دوباره «کنت اولاف» جنایت‌کار سر راه آن‌ها قرار گرفته و برایشان دردسر درست می‌کند.

انتشارات قدیانی، کتاب بیمارستان ترسناک را در نوبت چاپ سوم، تیراژ 550 و قیمت 15000تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

برای تهیه‌ این كتاب‌ علاوه بر مراجعه به كتاب فروشی‌های معتبر سراسر كشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی آن به نشانی الكترونیكی www.ghadyani.org  نشر قدیانی نیز مراجعه كنید.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: