کد خبر: 28639
تاریخ انتشار: یکشنبه, 31 ارديبهشت 1396 - 09:32

داخلی

»

اخبار کتاب

قدیانی 140 بازی فکری با بچه ها را بازگو می کند

منبع : لیزنا
کتاب«140 بازی فکری با بچه ها از تولد تا سه سالگی» توسط انتشارات قدیانی منتشر شد.
قدیانی 140 بازی فکری با بچه ها را بازگو می کند

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی، کتاب «140 بازی فکری با بچه ها از تولد تا سه سالگی » چگونگی استفاده از بازی های هدفمند برای کمک به رشد فکری کودکان و خردسالان را آموزش می دهد . با خواندن این کتاب یاد می گیریم که چگونه با استفاده از روش های گوناگون مانند آوازخواندن، بازی کردن، نوازش کردن، درآغوش گرفتن، حرف زدن با کودک و تحریک حس های چشایی، بویایی و بینایی و ... مغز او را پرورش دهیم .

بازی ها و ترفندهایی که در این کتاب آمده در 12 دوره طبقه بندی شده است. مثلا بازی ها و ترفندهای سه ماهه اول سال با بازی های سه تا شش ماهگی متفاوت است ؛ یعنی این کتاب از تولد تا سه سالگی ، سه ماه به سه ماه جلو رفته و برای هر سه ماهه از زندگی ، نکته ها و ترفندهایی توضیح می دهد .

بازی با نوزادان و خردسالان کاری لذت بخش است . نوزادان حتی از اینکه بزرگترها آن ها را با مهربانی در آغوش بگیرند، نوازش کنند و حرکت دهند؛ لذت می برند.

انتشارات قدیانی، کتاب « 140 بازی فکری با بچه ها از تولد تا سه سالگی » اثر«جکی سیلبرگ» وترجمه‌ «آناهیتا آذری» را در نوبت چاپ دهم، تیراژ 2 هزار و 200 نسخه و قیمت 18 هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

 

علاقه مندان می توانند برای تهیه این کتاب به فروشگاه های معتبر سراسر کشور رفته و یا با مراجعه به سایت رسمی این مؤسسه  کتاب مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: