کد خبر: 28667
تاریخ انتشار: دوشنبه, 01 خرداد 1396 - 14:38

داخلی

»

اخبار کتاب

«نامه‌ای به فرزندم» در مرکز دایره‌المعارف رونمایی می‌شود

منبع : لیزنا
 کتاب «نامه‌ای به فرزندم»، مجموعه نامه‌ها و مصاحبه‌ها با مفاخر و چهره‌های ماندگار کشور خطاب به فرزندان و جوانان کهن دیار ایران زمین در این مرکز رونمایی خواهد شد.
«نامه‌ای به فرزندم» در مرکز دایره‌المعارف رونمایی می‌شود

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام  روابط عمومی مرکز دائره‌المعارف بزرگ اسلامی، این نشست با حضور چهره‌های ماندگار فرهنگستان‌ زبان وادب فارسی، فرهنگستان علوم، دائره‌المعارف بزرگ اسلامی، دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو در ایران و مدیران مرکز مطالعات منطقه‌ای پاسداری از میراث فرهنگی ناملموس و با سخنان سیدکاظم موسوی بجنوردی و فتح‌الله مجتبایی همراه خواهد شد.

رونمایی از  کتاب «نامه‌ای به فرزندم (مجموعه نامه‌ها و مصاحبه‌ها با مفاخر و چهره‌های ماندگار کشور خطاب به فرزندان و جوانان کهن دیار ایران زمین)» پنجشنبه چهارم خردادماه ساعت 14 و 30 تا 16 و 30 به نشانی نیاوران، کاشانک، نرسیده به سه راه آجودانیه، پلاک 210، دائره المعارف بزرگ اسلامی، تالار امیرالمؤمنین (ع) برپا می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: