کد خبر: 28831
تاریخ انتشار: شنبه, 20 خرداد 1396 - 08:55

داخلی

»

اخبار کتاب

دو عنوان جدید از «نمایش‌نامه‌کودک امروز» منتشر شد

منبع : لیزنا
دو عنوان دیگر از مجموعه‌ «نمایش‌نامه‌ کودک امروز» با نام‌های «زرد نخودی، سبز کشمشی» و «محاکمه‌ گرگ بدجنس مهربان» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.
دو عنوان جدید از «نمایش‌نامه‌کودک امروز» منتشر شد

 به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط‌ عمومی و امور ‌بین‌الملل کانون، نجمه قاسم‌زاده‌‌عقیانی و علی خاکبازان مولفان دو عنوان از مجموعه‌ «نمایش نامه‌ کودک امروز»‌اند که به تازگی وارد بازار نشر شده است.

بر این اساس، «زرد نخودی، سبز کشمشی» بازآفرینی داستان نخودی است. اما این بار پیرزن و پیرمرد قصه صاحب دختری می‌شوند که از دل یک کشمش به این دنیا پا می‌گذارد.

«محاکمه‌ گرگ بدجنس مهربان» نیز با داستان حضور گرگ در اتاق بازجویی شروع می‌شود. قرار است شیر و خروس از او بازجویی کنند. بعد از این ماجراست که بزبزقندی نیز به عنوان شاکی وارد این نمایشنامه می‌شود.

این آثار مناسب گروه سنی «ج» (10 تا 12 سال) تالیف شده است و تصویرگری آن‌ها را حدیثه قربان و سحر حق‌گو برعهده داشته‌اند. علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب‌ها را به قیمت 9هزار تومان تهیه کنند.

همچنین این کتاب‌ها با شمارگان 4هزار نسخه منتشر شده‌اند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: